Gå til innhold

Er det et mønster her?

djgudleif

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Jeg sitter å betrakter egget mitt. Nå kan jeg velge å sitte på den saken i Gud vet hvor mange uker - og hvem andre enn Gud vet hva som kommer ut av det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp.

Om man skal fortsette den videre.

Har en IQ på 173, så det er nok korrekt

Jeg har relativt høy IQ, så at du lyver kan jeg spotte.

La oss analysere tallene dine: 1 - helt naturlig, de fleste har iq på noe med hundre. 7 - et tall hjernen automatisk vil ta, for ikke å virke åpenbar. Midt imellom 5 og 9. Også - 3 - et annet åpenbart tall. 3 og 7 er de tallene man tar for ikke å virke åpenbar.

Altså, tallene dine er ubevisst logikk i hjernen din. Hvis noen sier de har iq på 173 eller 137 er det ofte grunn til å tvile.

Trumfer dere lett... Jeg er nemlig 1337... :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Det er en Agility Potion, spar den til den blir nødvendig.

Nei! Det er det de vil du skal tro! Drikker du den vil atomene i kroppen din splitte seg og bli sendt til forskjellige deler av verden! Jeg husker selv fra den gangen jeg rømte derfra. Jeg fant en lignende flaske med samme innhold. Det er petrikus-syre! Du kan kaste flasken på bakken, syren vil bli til ett slags svart hull som fører deg til stedet du mest ønsker å dra til! Kom deg til Wayvard ved hjelp av syren, og finn the Metalstone sånn at du kan fikse drillen til Afghuru! :new_woot:

Endret av Gitarhm
Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...