Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg sitter å betrakter egget mitt. Nå kan jeg velge å sitte på den saken i Gud vet hvor mange uker - og hvem andre enn Gud vet hva som kommer ut av det? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp. Om man skal fortsette den videre. Har en IQ på 173, så det er nok korrekt Jeg har relativt høy IQ, så at du lyver kan jeg spotte. La oss analysere tallene dine: 1 - helt naturlig, de fleste har iq på noe med hundre. 7 - et tall hjernen automatisk vil ta, for ikke å virke åpenbar. Midt imellom 5 og 9. Også - 3 - et annet åpenbart tall. 3 og 7 er de tallene man tar for ikke å virke åpenbar. Altså, tallene dine er ubevisst logikk i hjernen din. Hvis noen sier de har iq på 173 eller 137 er det ofte grunn til å tvile. Trumfer dere lett... Jeg er nemlig 1337... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Er endelig fri... Har brukt flere måneder på å grave en tunnel med en liten gjenstand jeg fant. På vei ut fant jeg dette: Noen som vet hva det er, og bør jeg drikke det? 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Det er en Agility Potion, spar den til den blir nødvendig. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Det er en Agility Potion, spar den til den blir nødvendig. Nei! Det er det de vil du skal tro! Drikker du den vil atomene i kroppen din splitte seg og bli sendt til forskjellige deler av verden! Jeg husker selv fra den gangen jeg rømte derfra. Jeg fant en lignende flaske med samme innhold. Det er petrikus-syre! Du kan kaste flasken på bakken, syren vil bli til ett slags svart hull som fører deg til stedet du mest ønsker å dra til! Kom deg til Wayvard ved hjelp av syren, og finn the Metalstone sånn at du kan fikse drillen til Afghuru! Endret 15. juli 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Jeg gjorde som du fortalte Gitarhm. Det viser seg desverre at stedet jeg mest ønsket å dra til ikke var Wayvard. Jeg havna på et bordell... Endret 19. juli 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Men... Det er bare ett bordell der du er, Kanker Island Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2017 Ah memories Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå