Gå til innhold

Er det et mønster her?

djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er endelig i Occarany. Nøkkelen var ikke i tempelet. Feldonati sa at tempelet nylig ble robbet. The Deleterios er faktisk ute etter det samme som meg. De var derfor ikke på campen sin så jeg kom meg rett forbi. Lurer på om de er ved The Cave nå.

Cirka hvor er den skjulte tingen i Occarany? Kanskje jeg trenger den hvis jeg møter på dem.

Men de har ikke drillen som Afghuru ga meg... Hva skal de med the metalstone? Kan den brukes til noe mer?

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen. The Deleterios fanga meg og tok meg med til fengselet i Alvadon Castle. Kommer vel til å råtne her for evig tid.

Fikk tak i den skjulte tingen men hva kan vel den brukes til?

Det er bare en trekantet stein med symbolet § på.

Gitarhm fikk meg lenger på questen min enn jeg kunne våget å drømme om. Velger å stole på han.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp.

Om man skal fortsette den videre.

Har en IQ på 173, så det er nok korrekt

hmm, 173 ... Pyttsann, det er nå ikke så meget.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at du kan stole på Gitarhm, egentlig? Han later til å ha veldig mange fakta om fienden ...

For 2 år siden ble jeg fanget av The Deleterios også :( Jeg sniklyttet ofte, derfor vet jeg mye om dem. Jeg klarte å rømme, og jeg begravde noe jeg tok fra selveste lederen i The Deleterios rett ved rådhuset. Den trekanten du holder i hånda kakemot, vil The Deleterioes

ha! hold den skjult.

Faen. The Deleterios fanga meg og tok meg med til fengselet i Alvadon Castle. Kommer vel til å råtne her for evig tid.Fikk tak i den skjulte tingen men hva kan vel den brukes til?Det er bare en trekantet stein med symbolet § på.Gitarhm fikk meg lenger på questen min enn jeg kunne våget å drømme om. Velger å stole på han.

Hold på trekanten! Ikke la The Deleterios få den! Da jeg rømte var det ingen som fant ut hvordan, og du må gjøre det på samme måte. Ett eller annent sted i cellen din finner du en 10 cm lang skrue. Tror det er sånne som holder senga. Du må slipe den til den passer inn i skruene i toalettet, og fjerne toalettet fra veggen. Da må du finne en vei å unslippe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...