Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Si ifra når du har kommet til occarany, Vet om en skjult ting som ligger ved The Cave of Occarany Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Er dette et nytt slags forumbasert rollespill? Virket litt "kjedelig" kanskje. Angående de piltastene i førstepost. Det er jo slik man tar super-duper trikset til ryu i street fighter, er det ikke..? Endret 25. desember 2010 av Stefanus Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hva i...? Er detta et forumbasert eller real-life rollespill? Eller bare kødd? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp. Om man skal fortsette den videre. Har en IQ på 173, så det er nok korrekt og hvordan/hvor tester man iq-en sin? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp. Om man skal fortsette den videre. Har en IQ på 173, så det er nok korrekt og hvordan/hvor tester man iq-en sin? iq-test? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp. Om man skal fortsette den videre. Har en IQ på 173, så det er nok korrekt og hvordan/hvor tester man iq-en sin? iq-test? Ja, men hvor/hvordan? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp. Om man skal fortsette den videre. Har en IQ på 173, så det er nok korrekt og hvordan/hvor tester man iq-en sin? iq-test? Ja, men hvor/hvordan? Duh... Lenke til kommentar
WD- Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Dette må være den mest kryptiske tråden jeg noensinne har lest. Masse navn og uttrykk som gir minimalt med resultater på google, ingen av dem meningsfylte. Hva i alle dager er det egentlig som foregår? Må være noe kødd Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sykt tidig å gå igjennom tråden Klart og tydelig at Gitarhm blåste i gang bålet, og nå er det jo et eget lite spill igang her! Vi får se om han klarer å komme seg til The Cave of Occarany Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Er endelig i Occarany. Nøkkelen var ikke i tempelet. Feldonati sa at tempelet nylig ble robbet. The Deleterios er faktisk ute etter det samme som meg. De var derfor ikke på campen sin så jeg kom meg rett forbi. Lurer på om de er ved The Cave nå. Cirka hvor er den skjulte tingen i Occarany? Kanskje jeg trenger den hvis jeg møter på dem. Men de har ikke drillen som Afghuru ga meg... Hva skal de med the metalstone? Kan den brukes til noe mer? Endret 27. desember 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hallooo, kan vi som ikke forstår hva dette er få et svar snart? Er det her en "historie" dere bare skriver, eller et real-life rollespill? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kjapp deg! Finn the metalstone før The Deleterios! Det kan brukes til å lage jordskjelv på bestemte steder! Det kan legge mange lasbyer i grus! Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Er du sikker på at du kan stole på Gitarhm, egentlig? Han later til å ha veldig mange fakta om fienden ... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Faen. The Deleterios fanga meg og tok meg med til fengselet i Alvadon Castle. Kommer vel til å råtne her for evig tid. Fikk tak i den skjulte tingen men hva kan vel den brukes til? Det er bare en trekantet stein med symbolet § på. Gitarhm fikk meg lenger på questen min enn jeg kunne våget å drømme om. Velger å stole på han. Endret 28. desember 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp. Om man skal fortsette den videre. Har en IQ på 173, så det er nok korrekt hmm, 173 ... Pyttsann, det er nå ikke så meget. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Er du sikker på at du kan stole på Gitarhm, egentlig? Han later til å ha veldig mange fakta om fienden ... For 2 år siden ble jeg fanget av The Deleterios også Jeg sniklyttet ofte, derfor vet jeg mye om dem. Jeg klarte å rømme, og jeg begravde noe jeg tok fra selveste lederen i The Deleterios rett ved rådhuset. Den trekanten du holder i hånda kakemot, vil The Deleterioes ha! hold den skjult. Faen. The Deleterios fanga meg og tok meg med til fengselet i Alvadon Castle. Kommer vel til å råtne her for evig tid.Fikk tak i den skjulte tingen men hva kan vel den brukes til?Det er bare en trekantet stein med symbolet § på.Gitarhm fikk meg lenger på questen min enn jeg kunne våget å drømme om. Velger å stole på han. Hold på trekanten! Ikke la The Deleterios få den! Da jeg rømte var det ingen som fant ut hvordan, og du må gjøre det på samme måte. Ett eller annent sted i cellen din finner du en 10 cm lang skrue. Tror det er sånne som holder senga. Du må slipe den til den passer inn i skruene i toalettet, og fjerne toalettet fra veggen. Da må du finne en vei å unslippe! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nå gråter jeg. Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Ok ok "kjedelig" var nok ikke det rette ordet, forferdelig blir mer rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå