Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Han må fikse betongdrillen han fikk av Afghuru... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Dro til the cave of Occarany i dag, men kom meg ikke inn... Må ha en nøkkel. Noen som vet hvor den kan være? Kan poste bilder av nøkkelhullet i morra. Var også et symbol på døra jeg ikke helt forstår. Kanskje et clue. Endret 23. desember 2010 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Dra til tempelet i wayvard! Det er sagt at det ligger en nøkkel i en pakke der. Så tegnet ut som dette Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Ja, akkurat sånn! Da stikker jeg til Wayvard i morra. Skal jeg dra gjennom Acheon pass eller Difur valley for å komme fortest/enklest mulig dit? Har jobba for Feldonati før så han slipper meg nok inn på tempelet. Visste virkelig ikke at det var en pakke der. Endret 24. desember 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Det er mange acetabulums i Acheon Pass, så hvis du ikke har nok tar du den veien. I Difur Valley er The Deleterios, og han kommer du ikke forbi med mindre du har 250 acetalumbs ;)Så hvis du har det så kan du jo ta Difur. Sørg for å ha ett par acetabulums til Feldonati, det kan myke han opp Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Må vel ta Acheon da. Men er det ikke lectors der? De kan bli mye å hanskes med. De har jo acetabulums på seg da, det liker jeg. Men jeg har liksom ikke noe særlig våpen. Er det mulig at jeg tjener fear factor hvis jeg equipper betongdrillen? Selv om den er ødelagt. Men det vet ikke lectorsene. Men da får jeg jo ikke drept dem og dermed ikke så mange acetabulums... Men det går vel greit. De angriper hvertfall ikke. Endret 24. desember 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Finn en spade og grav ned ved den røde X-en. Det skal ligge ett kraftig våpen der nede. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp. Om man skal fortsette den videre. Har en IQ på 173, så det er nok korrekt Jeg har relativt høy IQ, så at du lyver kan jeg spotte. La oss analysere tallene dine: 1 - helt naturlig, de fleste har iq på noe med hundre. 7 - et tall hjernen automatisk vil ta, for ikke å virke åpenbar. Midt imellom 5 og 9. Også - 3 - et annet åpenbart tall. 3 og 7 er de tallene man tar for ikke å virke åpenbar. Altså, tallene dine er ubevisst logikk i hjernen din. Hvis noen sier de har iq på 173 eller 137 er det ofte grunn til å tvile. Endret 24. desember 2010 av Hanske 5 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 min er 136 neida, 113 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Haha. Nei, jeg har noenlunde normal IQ, bikker 120. Ironien i posten min ble nok for vag Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Haha. Nei, jeg har noenlunde normal IQ, bikker 120. Ironien i posten min ble nok for vag Jøss, hadde jeg rett Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Haha. Nei, jeg har noenlunde normal IQ, bikker 120. Ironien i posten min ble nok for vag Jøss, hadde jeg rett Jaja Det verste er at jeg faktisk satt og byttet mellom noen tall før jeg valgte 173 for å få det til å høres naturlig ut. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 her prøver jeg å hjelpe kakemot mens dere diskuterer IQ! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Haha. Nei, jeg har noenlunde normal IQ, bikker 120. Ironien i posten min ble nok for vag Jøss, hadde jeg rett Jaja Det verste er at jeg faktisk satt og byttet mellom noen tall før jeg valgte 173 for å få det til å høres naturlig ut. Det er sykt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Finn en spade og grav ned ved den røde X-en. Det skal ligge ett kraftig våpen der nede. Fant wand of Time! Trodde den var en legende... Uff jaja, lang dag i dag. Fant omsider et tavern med internett sør for Fort Lamley! 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Fort Lamley sier du? Da bør du ikke være langt unna Wayvard Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Snakka med en merchant i stad og han skal kjøre et lass dit i morgen. Jeg fikk sitte på for noen acetabulums. Får bare bruke min karisma på Feldonati for jeg har ikke mange acetabulums igjen. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Men når du har nøkkelen, hvordan skal du komme deg tilbake til occarany? Får du sitte på tilbake til Fort Lamley? Isåfall kan du dra videre til Difur Valley og lure deg rundt The Deleterios Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Tenkte å gå videre rundt lake Bolemothi og møte The Deleterios fra den andre siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå