djgudleif Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Sliter med å finne et mønster av disse pilene. Av en eller annen grunn får jeg lyst til å starte fra høyre og gå til venstre. Men det er vel bare meg. Halp. Patternz?! Er ikke sikkert det er et. Har prøvd en del, f.eks hvor mange grader det blir rotert for hver gang, uten at det ser ut som videre logikk. Heller ikke når jeg tok differansen mellom hver rotasjon. Har også prøvd å finne ut hvor mange 90 graders omdreininger et er mellom hver pil, for å se om det er noe mønster der i form av tall. Har også hatt et variabel x som plasseringen til pila og prøvd å gange med et eller annet tall som gir mening, men kommer ingen vei. Og den pila helt øverst til høyre der gjerdet har en vinkel på 90 grader = hodepine. Dette mønsteret forekommer nemlig i Trondheim, i form av steinhoder plassert bortover på et gjerde. Hodene peker da i disse retningene som pilene viser. Lurer derfor på om det "kunstverket" er en slags gåte. Endret 20. desember 2010 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ayb Skrevet 21. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2010 høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp. Om man skal fortsette den videre. Har en IQ på 173, så det er nok korrekt 11 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Vel ja, ser det mønsteret nå. Men det er ikke så tilfredsstillende. Vil ha svaret som leder til en eller annen skjult dør under Olav Tryggvasons-statuen i Trondheim. Der finner jeg neste clue som jeg poster her. Så finner jeg skatten, stikker til et pent land og lever chill resten av livet. Endret 21. desember 2010 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 En helt vill ide! Kansje det bare er tilfeldig? Lenke til kommentar
Populært innlegg Manlulu Skrevet 22. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 22. desember 2010 Har en IQ på 173, så det er nok korrekt Tviler 28 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Er det ikke bare å grave ved statuen, du trenger jo ikke noe som leder deg dertil om du vet døren er der? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Det funker jo ikke om jeg ikke har cluet i mitt inventory. Og først når jeg har fått det kan jeg snakke med Afghuru som har en betongdrill. Har snakka med han nå men han sier bare "sorry sir, I can't let you borrow my drill when you have no use for it". Endret 22. desember 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Dette minner om pokemon spill. 3 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp. Om man skal fortsette den videre. Har en IQ på 173, så det er nok korrekt For andre med tilsvarende høy IQ, så er det ganske opplagt at en halv repetisjon er for lite for å bestemme et mønster.. tviler derfor på dine logiske evner. 8 Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 hva står IQ for og hvordan forbedrer man IQ kan gangetabellen og mye pensum utenatt. 6 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg skrev ned mønsteret på en lapp og snakka med Afghuru, men nå sier han "I see that you now have a reason to use my drill, but it was recently broken. You will have to fix it yourself." 1 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 høyre, opp, opp, ned, opp, høyre, opp, opp, (ned, opp), høyre, opp, opp, ned, opp. Om man skal fortsette den videre. Har en IQ på 173, så det er nok korrekt hva står IQ for og hvordan forbedrer man IQ kan gangetabellen og mye pensum utenatt. Haha, er dette seriøst? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Om mønsteret er høgre, opp, opp osv. så hjelper det lite for å forstå kreasjonen. Er ikkje noko IQ-test der du skal fortsette rekka dette her. Finn personen som laga det og spør. Endret 23. desember 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg skrev ned mønsteret på en lapp og snakka med Afghuru, men nå sier han "I see that you now have a reason to use my drill, but it was recently broken. You will have to fix it yourself." er det et spill du prater om? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Dette er hardbarka virkelighet, mann Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Jeg husker på slutten av barneskolen så snakket noen gutter på kødd om IQen deres. De sa sånn "jaa..jeg har en IQ på 10 he, he" og late som at det var smart. Så kom det ei jente bort og sa "Ehh soo jeg har nå en iq på 50 TENK" HAHAHAHAHAHA TENK AT HUN SA DET: Endret 23. desember 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Du må dra til the cave of occarany og finne the metalstone for å fikse drillen Lenke til kommentar
feggy Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 wtf. Jeg håpet på en ny "Da Vinci-koden", også er det et SPILL?!!? 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 wtf. Jeg håpet på en ny "Da Vinci-koden", også er det et SPILL?!!? Det er ikke et spill... Lenke til kommentar
feggy Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ah.. wtf snakker du om da? Ts.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå