zaler Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg har vært veldig skeptisk til Lacost, hovedsaklig siden merket har blitt oppbrukt og missbrukt av ungdom i Oslo, men jeg synes disse skoene er veldig interessante. Tanker ? Lenke til kommentar
sim Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Kan noen kommentere på kvaliteten til Lacoste-sko? Endret 20. desember 2010 av sim Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg ser ikke helt poenget med å starte en egen tråd for dette når det finnes en egen skotråd her. Etter min mening var ikke skoene særlig interessante, heller stygge. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Her inne er konsensusen at Lacoste ikke er verdt pengene. Det skal sies at jeg aldri har kjøpt et par selv. Kjedelig design, fin farge. Endret 20. desember 2010 av thrice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Så ikke helt greia med lissen... Ellers var fargen pen som thrice har nevnt. Men skulle jeg hatt plims ville jeg bare ha kjøpt noen billige. Mano eller hva det heter har vel billige ensfarvet, finner det i de fleste kjedeforretningene om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg derimot har faktisk eid et par sko fra Lacoste (shame on me ... det var traumatisk) og sier kun dette: Styr unna. Du får nesten bedre kvalitet på dinsko, om det sier noe. Keds har jo et godt utvalg av plims om du ikke går for enkle, hvite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå