Gå til innhold

Ny tlf trenger hjelp!

fredrikha

Anbefalte innlegg

Hallo :)

Jeg er som resten og lurer veldig på hvilken type mobil jeg skal kjøpe meg.

Er faktisk ganske usikker når det gjelder dette om dagen.

Dette vill jeg ha når det gjelder en mobil:

Mobilen må ha et bra kamera!, og ha bra batteritid.

dette er egentlig de kriteriene jeg setter.

Har veldig lyst på iphone uavhengig av pris. penger betyr ikke så veldig mye. når det gjelder akkuratt dette emnet.

Noen som har iphone som kan komme med tilbake meldinger?

Liker alle appene som er med på oiphone og som jeg kan laste ned.

jeg kan helle bitte litt mot n8 med kun fordi den har hdmi. men dette er ikke noe som trengs. noen som har forslag?

Ser ut som jeg faller mot iphone.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe spesifikt du lurte på? Har iPhone 4, og den har et relativt bra kamera. N8 er mye bedre, og er en litt bedre multimedia-telefon samtidig som den er litt billigere. Batteritiden på iPhone er OK, er usikker på N8. Lader min hver natt, men om den blir lite brukt så holder den i flere dager. Den bruker fort mye strøm på spill og apps.

Lenke til kommentar

Noe spesifikt du lurte på? Har iPhone 4, og den har et relativt bra kamera. N8 er mye bedre, og er en litt bedre multimedia-telefon samtidig som den er litt billigere. Batteritiden på iPhone er OK, er usikker på N8. Lader min hver natt, men om den blir lite brukt så holder den i flere dager. Den bruker fort mye strøm på spill og apps.

hmm. Spørsmålet mitt blir egentlig hva bør jeg gå på?.

Kommer det en oppfølger på iphone innen kort tid? slik som med iphone 3g?.

Bør jeg vente til januar med å kjøpe en annen som kommer på markedet eller kommmer iphone til å være en av de bedre årene fremmover?

Lenke til kommentar

Er vel nesten å forvente en ny iPhone i juni/juli. Personlig tipper jeg det blir mye likt med dagens modell men med 4G og enda bedre byggekvalitet. Lite vits å vente så lenge på en telefon. Det kommer hele tiden noe nytt så telefoner er jo nesten utdatert etter et år eller mindre.

Eneste telefon som er verdt å vente på nå tror jeg er Google nexus s. Så kan jo også desire hd sjekkes ut. Kjøper du en av disse, Nokia n8 eller iPhone 4 så har du gjort et kjøp som holder en stund tror nå jeg. :)

Lenke til kommentar

iHouse gir en god oppsummering her. Hvis kamera er viktig for deg er N8 utvilsomt et godt valg og den vil med all sannsynlighet være den beste kameratelefonen en god stund fremover. Forskjellen fra N8 til de andre toppmodellene (DHD, iPhone4 og SGS) i forhold til kamera er helt enorm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...