Mørbradbiff Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Noen tips til hva jeg kunne forbedret? Endret 20. desember 2010 av Lakshore Lenke til kommentar
Will-i-am Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er litt uskarpt. Kansje du skulle prøvd med kortere lukker eller med stativ. Ellers et veldig fint bilde! Lenke til kommentar
zatux Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Steinbra! Menneskene rotet til suget i bilde - ellers åsåm linjer og fargebruk! Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Et bra bilde, jeg liker alle linjene som fører meg innover i bildet (er bare vinduene i toppen som bryter dette, synd, men kanskje et kvadratisk format kunne vært løsningen?) Er ikke helt sikker på om jeg liker at toget er i farger og resten ikke, men det for gå. Skarpheten i front er nevnt. Jeg liker også menneskene der, de gjør et statisk bilde litt mer levende. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Takk for tilbakemeldinger. Tror jeg må begynne og ta med meg stativet mere på tur. Skal prøve og mekke sammen et bilde med farger på mere enn bare toget når jeg kommer hjem fra ferien, så kan dere dømme om det er bedre. Grunnen til den små oppløsningen er skarpheten, bildet ble det sverre tatt i hastverk, så jeg var ikke så alt for nøye med instillingene... Endret 29. desember 2010 av Lakshore Lenke til kommentar
madzen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kjempe fint bilde! likte det veldig godt! Likte hvordan du fikk frem "forsvinning punktet" i bilde! Men et lite spm. Hvordan får man fager på noe og alt det andre er i svart/hvit? Jeg har gimp redigerings program =) Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Vet ikke hvordan i gimp. Men se etter saturation. Der stiller du styrken på de forskjellige fargene fargene. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Her er orginalbildet. Samt et forsøk på et fargebilde. Blir for uskarpt i farver... Orker ikke og gjøre så alt for mye i PS, da jeg ikke har troen på at det blir bedre i farver. Endret 8. januar 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå