Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Windows Live Messenger OG Facebook Chat Problemer

Anbefalte innlegg

Facebook Chat:

Finner ikke NOE om feilen på nett. Jeg blir offline i chaten, selvom jeg egentlig er online. Er kanskje bare på en annen fane, eller har oppe et annet program over Facebook. Noen ganger blir jeg det uansett, og jeg får HELE tiden meldinger om at meldingen jeg skrev ikke ble sendt, og jeg skulle prøve igjen. Etter det blir meldingen som oftest sendt automatisk til personen.

- ERROR: An unexpected error occurred. Please try again.

Dette skjer kun på EN av mine tre pc'er!

Windows Live Messenger:

Finner ikke NOE om denne feilen heller. Den oppdaterer seg rett og slett ikke. Jeg kan ikke legge til kontakter, om jeg prøver kommer det bare opp:

Kunne ikke legge til [email protected] akkurat nå, men kontakten vil bli lagt til så snart det er mulig (eller noe sånt).

Jeg kan derimot legge til kontakter (på den samme msn adressen) på en annen datamaskin, og her kan jeg selvfølgelig også snakke med dem. Derimot, må den datamaskinen hvor msn problemet og FChat problemet er, kan jeg ikke se at de er pålogget, og de kan ikke se meg. Når jeg starter Windows Live MEssenger, får jeg etter ca 5 sekunder opp en feilmelding om at windows live messenger må lukkes, og om jeg vil sende en feilmelding. Denne kan jeg bare legge ned i et hjørne, og bruke msn. Håper dere vet noe. Om dere trenger mer info er det bare å spørre, så skal jeg prøve å fortelle enda mer. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp av, den virusscanneren er ikke årsaken til problemene dine.

Har du fått masse virus på maskinen, så kan den beste løsningen være å formatere og legge inn windows på nytt.

For å berge eventuelle data, så start først PC i sikkermodus (F8 før windows starter) og lagre data på annet media.

Er du i tvil, så søk gjerne råd fra andre.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...