Ragglefanten Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 hei tenkte jeg skulle lage en tråd om det flaueste du har gjort på jakt eks skutt feil dyr eller no Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg gikk på driv sammen med en annen fyr en gang. Jeg hadde ikke gæver, men det hadde ha. Det kom en fugl, han dro opp gæveret, kun for å finne ut at det var elgjakt Lenke til kommentar
K_H Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette er forsåvidt ikke noe jeg har gjort på jakt men noe jeg ble vitne til.. Vi fant hodeskallen av en ku lang oppe i fjellet et sted under fuglejakt. Det endte opp med at kompis nr1 kastet hodeskallen opp i luften mens kompis nr2 skjøt. De to syns visst at dette var hysterisk morsomt, men jeg klarte lett å styre meg her.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har ikke vært noen hysterisk morsomme hendelser på jakt. Viktig å ha en viss seriøsitet Jeg skulle krysse en elv. Hadde akkurat gått ut på jakt, og skulle opp på fjellet. Var litt ekstra med vann i elva, men skulle likevel prøve å krysse og forhåpentligvis være tørr på bena etterpå. Tråkket selvsagt på en sten som var litt ustabil, og jeg ramlet. Ammoen var selvsagt utav våpenet, og jeg klarte heldigvis å holde våpenet mitt over vannet i tillegg. Derimot ble buksa og store delerav jakka - og alt under - kliss bløtt. Ble en morsom tur på fjellet det. Tror nok også jaktkameraten min fikk et litt morsomt syn. Var ikke spesielt dypt, så jeg stod ikke i livsfare for å si det mildt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå