Gå til innhold

Hurtigsvar og Siste post av:

Anbefalte innlegg

Hei! Får skrive noe jeg også....

Dere skulle hatt Hurtigsvarfunksjonen og Siste innlegg i og av funksjonen til phpBB! kanske litt dumt forklart, men de som kjenner phpBB vet hva dette er... Hurtigsvar er jo bare knallbra! :woot::woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye de skulle hatt, og jeg synes det er på grensen til useriøst når et så stort forum, er så dårlig utsyrt og modifisert.

Forumet er omtrent helt standard phpbb, og de bruker standard-skin, men av en eller annen grunn har de byttet ut noen av ikonene til gamle ikoner slik at det ser skikkelig uproffesjonelt ut.

Hadde jeg drevet et så stort forum hadde jeg i hvert fall prioritert å få forumet til å se bra ut, og fungere bra.

Lenke til kommentar

Nevnte ikke noe med fancy, men det kan jo se skikkelig ut, slik at det får et hardware.no preg over seg, og ikke bare se ut som "nok-et-phpbb-forum".

Jeg synes ikke akkurat at dette gir meg inntrykk av at det er et dataforum jeg er på:

bilde.jpg

trenger ikke å se så "proffesjonelt" ut så lenge det fungerer bra.

Det kan jo diskuteres hvorhvidt det fungerer bra.. :wink: (søkefunksjonen fungerer ikke, forumet er ofte tregt, har svært få nyttige funksjoner).

Jeg sier ikke at dette er noe stygt dritt som ikke fungerer, bare at jeg ville prioritert å virke litt mer profesjonell enn det hw.no gjør på forum delen, når de har 30000 medlemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...