Stigma Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei, Hjelp meg finne en driver til: USB\VID_0C45&PID_62C0&REV_0100&MI_00 Dette er et kamera på en Acer Aspire D150 Jeg vet hvoran jeg finner hardware ID på de fleste vanlige hardware enheter, men USB-baserte enheter går visst på noe annet system og kan ikke søkes opp som jeg pleier å gjøre. For å gjøre ting værre så er det 3 forskjellige merker kamera som brukes i denne modellen fra det jeg finner ut - så jeg kan ikke se det bare fra modellen. Jeg trenger forøvrig 32bit drivere som fungerer med windows7 - acers egen support side gir bare XP drivere desverre, men det ser ut som det skal være windows 7 støtte der ute om jeg bare kan finne ut hva driver jeg egentlig trenger. Håper noen kan hjelpe -Stigma Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Fannt meg et svar på egenhånd til slutt: http://www.sonix.com.tw/sonix/product.do?p=SN9C255 I tilfelle noen andre får samme problem en gang. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå