Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Steinsprut på front ruten

Wooho

Anbefalte innlegg

Heisann, god folket!

Steinspruten som ble påført bilen er nesten så den er i mellom det ytterste og ytre delen av ruten altså i midten, if it makes sens. Selveste treffpunkte på utsiden kan en nesten ikke se men det er i selveste ruten inni det har fordelt seg.

Bilen er knapt 1,5 år gammel og da er mitt spørsmål. Er det ikke like greit å skifte hele ruten? Noen som har erfaring med et firma som gjør dette skikkeligt i såfall i Stavanger eller Sandes området? Bilen er av typen VAG kanskje Møller også utfører slike reperasjoner? Tenkte eg sko forhøre meg med folk som har eventuelt erfaring før jeg starter ringerunden i morgen.

Setter utrolig stor pris på svar.

post-43894-0-54597100-1292880180_thumb.jpg

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Siste gang jeg var hos Hurtigruta Carglass var jeg ikke fornøyd med resultatet. Reparasjonen ga en forhøyning i frontruten på skadestedet, slik at pusserbladene raskt ble skadet.

Lenke til kommentar

Bilen min er å bytter frontrute as we speak.

IF Superforsikring=Betaler ikke 1 krone for bytte av frontrute.

Jeg har også IF superforsikring på bilen min men i vilkårene fremgår det at egenandel ved skifting av rute er kr 2.000,-. Er du sikker på at du ikke benytter deg av opptjent egenandel i dette tilfellet? Fint om du gir en tilbakemelding på dette da jeg gjerne skulle ha skiftet ruta gratis jeg også, men jeg vil ikke "bruke opp" min opptjente egenandel på kr 4.000,- på ruteskift.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Forsikringen er via foreldrene mine, egenandel forespørselen tok firmaet som bytta ruta med if, og ifølge dem var det 0 i egen andell. Ble ikke nevnt noe annet at det var forsikringen som dekket alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...