Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pupper eller rumper?

511 stemmer

1. 1. Pupper eller rumper?

• Pupper
      288
    • Rumper
      306

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhm, guys?

La oss fortsette å snakke om pupper skal vi (eller romper for de som vil det)? Deres private diskusjon om Liquidkey har kjæreste eller off-topic og irrelevant. At det går an å bry seg er mer enn jeg skjønner.

On topic, pupper er da mye bedre enn romper. Ser som oftest mer til brystene og, baken er for det meste pakket inn i noe, men en fin kløft er gjerne tilgjengelig for et beundrende blikk.

Endret av Sapere_aude
Lenke til kommentar

Uhm, guys?

La oss fortsette å snakke om pupper skal vi (eller romper for de som vil det)? Deres private diskusjon om Liquidkey har kjæreste eller off-topic og irrelevant. at det går an å bry seg er mer enn jeg skjønner.

On topic, pupper er da mye bedre enn romper. Ser som oftest mer til brystene og, baken er for det meste pakket inn i noe, men en fin kløft er gjerne tilgjengelig for et beundrende blikk.

Ok, for å være seriøs, så må jeg si meg enig med deg.

Det er mer flott og spennende å se en kløft enn en rompesprekk. Selv om begge gjør at man vil se mer ;)

Lenke til kommentar

Dersom vi bare snakker om å se på/beundre en pen jente kan jeg faktisk være enig i at "En jævlig deilig rumpe kombinert med noen herlige lår..." er bedre enn pupper, det ser unektelig svært bra ut og gir vel litt mer direkte assosiasjoner med seksualitet.

Men når man først får the good stuff, hvor ville du tilbragt mest tid, med den flotte rompen eller mellom vakre bryst? Da synes jeg lett puppene er å foretrekke ;)

Endret av Sapere_aude
Lenke til kommentar

Med ei bra rumpe, så følger jo som oftast ein bra figur og.

Pupp er pupp, digg uansett om det er stort eller smått (innanfor visse ekstremer sjølvsagt)

Fast og spretten bakende tek prisen for min del :thumbs:

jamie_eason_1.jpg

l_5f206e3eb419fe7a7122324201111a0a.jpg

Endret av Bonnskij
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Liker synet av begge deler, ei rumpe kan ha mange former og det kan være så mye bra. men den perfekte rumpa har ingen sett og kommer sikkert aldri til å se, er kun internettrumper som er over gjennomsnittlig bra synes jeg :)

Men må nok tippe over til pupper, som sagt så er det noe spesielt og episk ved de. man får rett og slett ikke bare nok :D

361737-4-1246834038852-n400.jpg

her for eksempel, et perfekt eksempel på ei bra rumpe :D

blonde,girl,nude,perfect,perfect,tits,sexy,shaved-1b754e9a8c7918cf8e645bc9373676f9_m.jpg

men jeg går for pupper :)

- håper ingen blir støtet av innholdet i denne posten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...