Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pupper eller rumper?

511 stemmer

1. 1. Pupper eller rumper?

• Pupper
      288
    • Rumper
      306

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer egentlig helt ann på!

Pupper er mer unike. Med det mener jeg at det er en jenteting å ha pupper, som gjør det mer spennende. Ihvertfall for meg.

Pupper er fine nesten uansett. De kan være litt bananformede, de kan være runde som appelsiner, de kan ha litt store brystvorter, og de kan ha litt små. Puppene kan være store, og de kan være små. De vil nesten uansett være fine å se på. Dette gjelder spesielt på jenter mellom 17 og 25.

Ei rompe, derimot, kan lett bli hengete og mange jenter har celuitter. Rompeballene dekker over et ganske urent og usexy sted, og jeg mener at mange "rumpegutter" tenker på de sexy rompene man ser på bilder på nett og på tv. Det er ikke alltid realiten.

Jeg har blitt mer rompemann i det siste, ettersom det er ei på skolen som har så siiiiinsykt fin rompe :love:

• Liker 5
Lenke til kommentar

Ettersom mennesker vanligvis blir født med kun én rumpe vil jeg foretrekke "rumper" fremfor "pupper" da jeg da blir sikret minst to kvinner. "Pupper" trenger ikke være mer enn én person.

Men for å være seriøs: ja takk begge deler, men skulle jeg valgt ville jeg gått for pupper (kontra rumpe.)

• Liker 2
Lenke til kommentar

RUMPE selvfølgelig, noe annet hadde vært helt på jordet!

Hvis det er noe som er på jordet er det rumpa - det er der gjødsel kommer ifra.

Hvis dama di rauter, har fire mager og lager gjødsel synes jeg synd på deg

• Liker 4
Lenke til kommentar

RUMPE selvfølgelig, noe annet hadde vært helt på jordet!

Hvis det er noe som er på jordet er det rumpa - det er der gjødsel kommer ifra.

Hvis dama di rauter, har fire mager og lager gjødsel synes jeg synd på deg

Hvis jeg er en okse da?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rumper. Uten tvil. Har en utrolig deilig jente i klassen, at jeg nesten dør. Har svært små pupper, men hele kroppen og spesielt rumpa er fantastisk.

Man kan ha store pupper, men være feit samtidig. Du har som oftest ikke en fin og tynn rumpe, etterfulgt av en feit kropp.

Her var det ikke mange sekundene før avgjørelsen falt på plass :)

Endret av MainCore
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nja, her syns jeg at det å bare skulle velge mellom de to kjøttdelene er litt snevert. Selv foretrekker jeg ytrefiléten og nakkekotelettene.

Må være det verste bildet på kvinnelige kroppsdeler jeg har hørt.

Pupper, men jeg vil egentlig ikke velge.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...