Swafty Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Hvordan ga han deg et sleskt smil over internett? Jeg så på charen hans, på ansiktet, da smilte han litt sånn sleskt til meg når jeg zoomet inn på han. Idag tidlig var jeg online, da stod han der da, med det sleske smilet sitt.. Når jeg spurte hvorfor han fulgte etter meg viste han bare ryggen til meg Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg så på charen hans, på ansiktet, da smilte han litt sånn sleskt til meg når jeg zoomet inn på han. Idag tidlig var jeg online, da stod han der da, med det sleske smilet sitt.. Når jeg spurte hvorfor han fulgte etter meg viste han bare ryggen til meg Om noen her vet hvordan man lager et sleskt glis i wow, så vil jeg gjerne vite det asap. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ingen som ser at Overdox troller? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Du kan bare være glad du ikke er like hjerneskadet som han Jeg vet ikke hva det er med folk som deg som tror du kan slenge dritt om folk bare fordi "det er et forum". PS. Lær deg å skriv før du kommer på et forum. Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet. Du, før du lager spoilere om hvordan folk skriver kan du jo lære deg det selv! Det heter "lær deg å skrive". Skriv er imperativ, og skal ikke ha med infinitivsmerket å. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så jeg spurte hvorfor han gjorde dette og han svarte med "fuck off" og ga meg ett litt sleskt smil tilbake.. Ja. han sa fuck off. Og du så at han skreiv det, og han forsto hva du spurte om. faen ta deg Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Trodde folk her hadde kjennskap til Overdox fra før jeg. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Trodde folk her hadde kjennskap til Overdox fra før jeg. +1 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Du kan bare være glad du ikke er like hjerneskadet som han Jeg vet ikke hva det er med folk som deg som tror du kan slenge dritt om folk bare fordi "det er et forum". PS. Lær deg å skriv før du kommer på et forum. Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet. sa jeg noe stygt til op? nei jeg sa det til han som plager op ingame. Og man er hjerneskadet vis man følger etter en person ingame etter 2 uker, det er ikke slenge dritt det er og fastslå fakta Lenke til kommentar
Defo Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Lol, folk tror man kan rapportere alt... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvordan ga han deg et sleskt smil over internett? Jeg så på charen hans, på ansiktet, da smilte han litt sånn sleskt til meg når jeg zoomet inn på han. Idag tidlig var jeg online, da stod han der da, med det sleske smilet sitt.. Når jeg spurte hvorfor han fulgte etter meg viste han bare ryggen til meg Shit ass, han hørtes ut som en real kjiping. Får krysse fingrene på at han blir utestengt for slik ekkel oppførsel! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Troll successful. Trodde virkelig folk her var flinke til å lukte troll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Blir du mobbet på et Online spill? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Troll successful. Trodde virkelig folk her var flinke til å lukte troll. Hørte du likte troll, så jeg trolla et troll så trollet kan trolle deg mens vi troller trollet. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Hvordan ga han deg et sleskt smil over internett? Jeg så på charen hans, på ansiktet, da smilte han litt sånn sleskt til meg når jeg zoomet inn på han. Idag tidlig var jeg online, da stod han der da, med det sleske smilet sitt.. Når jeg spurte hvorfor han fulgte etter meg viste han bare ryggen til meg Shit ass, han hørtes ut som en real kjiping. Får krysse fingrene på at han blir utestengt for slik ekkel oppførsel! ja var råttent gjort Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jepp. Husk at vi på diskusjon.no er her for å støtte deg! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Jepp. Husk at vi på diskusjon.no er her for å støtte deg! thx Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Lol, folk tror man kan rapportere alt... Er ikke så veldig rart det, da du kan rapportere hva som helst du kan finne på. Om noe faktisk blir gjort pga det er en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå