Gå til innhold

Rapportere dette til gm?

Anbefalte innlegg

Hvordan ga han deg et sleskt smil over internett?

Jeg så på charen hans, på ansiktet, da smilte han litt sånn sleskt til meg når jeg zoomet inn på han. Idag tidlig var jeg online, da stod han der da, med det sleske smilet sitt.. Når jeg spurte hvorfor han fulgte etter meg viste han bare ryggen til meg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så på charen hans, på ansiktet, da smilte han litt sånn sleskt til meg når jeg zoomet inn på han. Idag tidlig var jeg online, da stod han der da, med det sleske smilet sitt.. Når jeg spurte hvorfor han fulgte etter meg viste han bare ryggen til meg :dontgetit:

Om noen her vet hvordan man lager et sleskt glis i wow, så vil jeg gjerne vite det asap.

Lenke til kommentar

Du kan bare være glad du ikke er like hjerneskadet som han ;)

Jeg vet ikke hva det er med folk som deg som tror du kan slenge dritt om folk bare fordi "det er et forum".

PS. Lær deg å skriv før du kommer på et forum.

Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.

Du, før du lager spoilere om hvordan folk skriver kan du jo lære deg det selv!

Det heter "lær deg å skrive". Skriv er imperativ, og skal ikke ha med infinitivsmerket å.

Lenke til kommentar

Du kan bare være glad du ikke er like hjerneskadet som han ;)

Jeg vet ikke hva det er med folk som deg som tror du kan slenge dritt om folk bare fordi "det er et forum".

PS. Lær deg å skriv før du kommer på et forum.

Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.

sa jeg noe stygt til op? nei jeg sa det til han som plager op ingame.

Og man er hjerneskadet vis man følger etter en person ingame etter 2 uker, det er ikke slenge dritt det er og fastslå fakta

Lenke til kommentar

Shit ass, han hørtes ut som en real kjiping. Får krysse fingrene på at han blir utestengt for slik ekkel oppførsel!

Lenke til kommentar

Shit ass, han hørtes ut som en real kjiping. Får krysse fingrene på at han blir utestengt for slik ekkel oppførsel!

ja var råttent gjort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...