Swafty Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Hei Jeg var og levlet på min 84 rogue i twilight highlands. Plutselig kom det en level 85 mage og stjal alle quest mobsa mine, han sa han ikke trengte questet engang! og han fulgte etter meg på flying mounten siden han hadde raskere var det umulig for meg å komme meg vekk. Jeg tok HS til stormwind for å komme meg vekk, men da tok han bare portal til stormwind han også.. Så logget jeg av noen timer, og når jeg kom tilbake så stod han jo selvfølgelig der og ventet! Han har sikkert addet meg så nå kan han sjekke når jeg er online.. Idag kom han selvfølgelig tilbake når jeg grinda i Uldum, jeg fikk ingen mobs pga han pulla alle og bare aoea dem. Så jeg spurte hvorfor han gjorde dette og han svarte med "fuck off" og ga meg ett litt sleskt smil tilbake.. Kan jeg rapportere dette til GM? Er det bangrunn? Endret 20. desember 2010 av Overdox Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva står det i EULA om harassment? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg vet ikke om dette går under Harassment, men sjekk om det gjør det for han er en idiot. Nødløsning:I cataclysm tjener du grassalt med penger. Skrik ut i Trade chat at du betaler 150 g til den personen som har en horde char på selvsamme server og som gidderå harasse han litt tilbake. Been there Done that. (ikke like ille, men litt hissig av meg) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 ja dette går under harrassment, så rapporter i vei.. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Rapporter dette. evt si ifra til Gmen hans osv. kanskje poste litt på real forum ? Endret 20. desember 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei, men..... Tok han bare portal til stormwind han også. Stakkars deg! Huff og huff. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 erm e du seriøs? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 har rapportert han nå Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Skulle ikke tru at noen kunne følge en rogue, hørt om stealth? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Skulle ikke tru at noen kunne følge en rogue, hørt om stealth? Hihi...tenkte på det samme.. 1 Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 derfor spiller ikke jeg wow. for mange noobs og unger Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 vist du er på stormreaver så kan jeg hjelpe dei Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvordan ga han deg et sleskt smil over internett? 1 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Herregud da... vis dette går under harrasment er det tåpelig, ingen kan tvinge han til og ikke grinde, om han vil drepe dine mobs så vel sucks to be you. Og ja du er rogue -.- Stealth + put han på ignore og bare grind til 85, han skal være utrolig flink vis han klarer og følge etter deg i et instance og gjøre det samme :> Endret 22. desember 2010 av DaXoN Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Herregud da... vis dette går under harrasment er det tåpelig, ingen kan tvinge han til og ikke grinde, om han vil drepe dine mobs så vel sucks to be you. Om noen spytter på deg hver gang du går fordbi personen, er det Mobbing eller bare "sucks to be you"? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Herregud da... vis dette går under harrasment er det tåpelig, ingen kan tvinge han til og ikke grinde, om han vil drepe dine mobs så vel sucks to be you. Om noen spytter på deg hver gang du går fordbi personen, er det Mobbing eller bare "sucks to be you"? Dette er et spill ok? dette er ikke virkeligheten. Du kan ikke sammenligne sånt. Igjen det er ingen som kan tvinge han til og ikke drepe mobs. Det er ingen som kan tvinge han til og slette deg på friends (vis ikke en gm gjør det fordi han mener det er ok selfølgelig) men det stopper han ikke ifra og gjøre det på andre acc / chars kanskje tilogmed Mitt råd er, dritt i han, stealth > quest andre plasser, fin deg en søt tank og gjør instance til 85, som det meste i wow så kan man ordne ting i instance når man er max lvler, og vis han VIRKELIG kjeder seg så mye at når du gjør quest etter la oss si 1mnd med instance > raid, vel da er det kjipt. Du kan bare være glad du ikke er like hjerneskadet som han Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Herregud da... vis dette går under harrasment er det tåpelig, ingen kan tvinge han til og ikke grinde, om han vil drepe dine mobs så vel sucks to be you. Selvfølgelig er det harrasment. Du ødelegger spillopplevelsen for andre spillere ved å provosere. Når han i tillegg gjør dette over to dager, så er det åpenbart at han skal rapporteres. 5 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Du kan bare være glad du ikke er like hjerneskadet som han Jeg vet ikke hva det er med folk som deg som tror du kan slenge dritt om folk bare fordi "det er et forum". PS. Lær deg å skriv før du kommer på et forum. Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå