90uffa Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nån som har peiling om det mulig å koble til en reiciver til logitech z-5500??Nån god forslag på koss reciver?? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har selv z5500 og kan ikke si jeg ser hvor du skal kunne koble til recieveren. Alle satelittene er koblet direkte til forsterkeren som er integrert i SUB'en, og suben har en kobling til kontrollenheten. SUBen har altså ikke noen egen utgang du kan koble til en ekstern forsterker. Hvis du ønsker deg et anlegg med forsterker foreslår jeg at du kjøper deg en god forsterker og et greit sett med høyttalere. En god forsterker kan beholdes selv om man oppgraderer høyttalerene Håkon Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg koplet min til en skikkelig receiver, ga mye bedre lyd det. Den første utgaven av Z-5500 hadde faste kabler. Dette gikk de bori i fra etter hvert. Alle høytallere kan man kople til en annen forsterker. Det eneste som er litt problematisk er subwooferen. Men det skal funke det også. Bare å bruke en 2xRCA til 3.5mm stereo kabel, og bruke riktig plugg. Så stille subwooferen til ett passe nivå, og la forsterkeren styre resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå