Mr. Hermonella Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei. Jeg kan ikke komme meg inn i recovery mode på min Galaxy spica, jeg får bare opp en bilde med en varsel trekant med et utropstegn inne seg, og en mobil som ligger ved siden av. Takker for svar, og bare spør viss dere trenger mer info. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva trykker du for å få opp "trekanten"? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Hva trykker du for å få opp "trekanten"? Volum Ned+Ring+ legg på(På Knappen) Slik det står her: http://forum.samdroid.net/wiki/showwiki/Recovery Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Okey, jeg misforsto kanskje, jeg tenkte på download mode, der er ikke det du er ute etter? Volume Down + Camera + Power button, i så fall. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Okey, jeg misforsto kanskje, jeg tenkte på download mode, der er ikke det du er ute etter? Volume Down + Camera + Power button, i så fall. Nei, jeg skal i recovery mode. Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Okey, jeg misforsto kanskje, jeg tenkte på download mode, der er ikke det du er ute etter? Volume Down + Camera + Power button, i så fall. Har du rootet? Trykk på knappene samtidig. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Okey, jeg misforsto kanskje, jeg tenkte på download mode, der er ikke det du er ute etter? Volume Down + Camera + Power button, i så fall. Har du rootet? Trykk på knappene samtidig. Jeg skal roote, Og snakker du om Volume Down + Camera + Power button, eller Volum Ned+Ring+ legg på(På Knappen)? jeg trykker på de knappene jeg skal samtidig. Endret 20. desember 2010 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Okey, jeg misforsto kanskje, jeg tenkte på download mode, der er ikke det du er ute etter? Volume Down + Camera + Power button, i så fall. Har du rootet? Trykk på knappene samtidig. Jeg skal roote, Og snakker du om Volume Down + Camera + Power button, eller Volum Ned+Ring+ legg på(På Knappen)? jeg trykker på de knappene jeg skal samtidig. Sett her? Du kan vell bytte ut noe av dette med mer oppdatert versjon her. Lenge siden jeg gjorde dette, men tror dette skal være rett fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå