Ingenmannsland Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Hei, jeg skal trene magen, men ettersom jeg ikke helt klarer å ta sit-ups (Jeg klarer det, men har ikke helt teknikken inne, og synes ikke det er helt super måte å trene mage på), så lurer jeg på om det er noen andre måter jeg kan gjøre det på? Noen forslag? Endret 13. september 2011 av Adrianio Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ixQGJ3Ja-2I Denne er ganske bra, du merker når du gjør det riktig også Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sliten i armene av planken? Står du på albuene eller med strake armer? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ikke planken, for da blir jeg bare sliten i armene.. Haha.. hvis du er redd for å bli litt sliten, så foreslår jeg at du bare dropper treningen helt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva er det egentlig du skal trene magen for? At musklene kommer frem eller at de blir kraftigere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå