Kimlorentz Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg driver å lage en tips og triks side for de som liker å redigere bilder på Photoshop CS5 og lurte på om noen her kjenner til noen bra bilde effekter. Under her finner dere noen tips og triks jeg har startet å lage, håpe dere kjenner til flere. * Litt om speilreflekskamera * Blits * Blender-åpning og dybdeskarphet * ISO * Hvitbalanse * Åpning av RAW fil og justering * Signatur av bilde * Gjøre bildet klar for nettet * Custom toning med Hue/Saturation * Delt tone bilde * Kreativ lys * Gjør et bilde skarpere * Svart/Hvit bilder * Hvordan lage et gammelt slitt svart/hvit bilde * Lek med svart/hvit og farge bilder * Justering av Shadows/Highlights * Gjør dag om til natt * Auto-Blend for bedre dybdeskarphet * Gjøre et bilde varmere * Gjør et bilde om til et maleri * Rette på et skeivt bilde Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg driver å lage en tips og triks side for de som liker å redigere bilder på Photoshop CS5 og lurte på om noen her kjenner til noen bra bilde effekter. Under her finner dere noen tips og triks jeg har startet å lage, håpe dere kjenner til flere. * Litt om speilreflekskamera * Blits * Blender-åpning og dybdeskarphet * ISO * Hvitbalanse * Åpning av RAW fil og justering * Signatur av bilde * Gjøre bildet klar for nettet * Custom toning med Hue/Saturation * Delt tone bilde * Kreativ lys * Gjør et bilde skarpere * Svart/Hvit bilder * Hvordan lage et gammelt slitt svart/hvit bilde * Lek med svart/hvit og farge bilder * Justering av Shadows/Highlights * Gjør dag om til natt * Auto-Blend for bedre dybdeskarphet * Gjøre et bilde varmere * Gjør et bilde om til et maleri * Rette på et skeivt bilde http://jkost.com http://moderskeppet.se :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå