gerrardo Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei. Jeg holder ikke ut jobben noe mere.. Om jeg melder meg som arbeidsledig, har jeg da krav på penger? Har jobbet siden oktober bare.. Ei venninne sa til meg at man fikk arbeidsledig penger.. Men husker tidligere i år, når jeg ikke hadde jobb, da fikk jeg bare sånn nødhjelp, 70 kr dagen eller noe.. Hvordan er dette? Super takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 ¨Skjerp deg sier jeg da. Tror du virklig ikke alle er lei jobben sin en gang iblant??? Noen ganger hater jeg å jobbe, andre ganger er det kjempe gøy. Så lenge du er frisk så kan du holde deg i jobb, bit tenna sammen kom deg igjennom det. 6 Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nå aner jeg ikke om det eventuelt feiler deg noe, sykdom e.l., men må si meg enig med spaceway. Vi er alle lei av jobbene våre fra tid til annen, men det er tross alt der pengene kommer fra. Å fly på sosialen uten god grunn er helt på trynet, i mine øyne. For en tid tilbake hadde jeg en kompis som fant ut at han levde et fint liv når han sov til 1600, rullet bort i sofaen, røyket rullings og så på Discovery. Hvem betalte for det, tror du? Arbeidsmoral er en fin ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå