Gå til innhold

Andriod-telefon i 3000 kr-klassen

Kentinho

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg ny telefon i julegave nå, og trenger litt hjelp til å finne en som passer mitt behov.

Her idag en HTC Hero. På sett og vis utfyller den alle mine behov, så jeg har bestemt meg for å fortsette med Andriod, men mindre det er noe nytt og spennende der ute. Ankepunktet med Hero'en er jo at den er litt utdatert og treg.

Telefoner jeg har sett litt på:

HTC Gratia

Samsung S8500 Wave

LG P500 Optimus One

Gratia er liten og pen, i tillegg har den Flash, som jeg har skjønt er mangelvare på de fleste telefoner? Hva slags praktisk betydning har det?

Vet Samsung Wave ikke har Andriod, men la den til uansett.

Finnes det noen brukbar Nokia i denne prisklassen? Og hva slags operativ-system finner vi i de telefonene? Sett litt på N8, men blir litt for dyr og unødvendig for mitt behov.

Endret av Kentinho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke kan oppgradere til minst Desire tror jeg jeg hadde droppet det. Har nettopp gått fra Hero til Desire HD og det er flott og fint det men det er ikke to verdner. Kan ikke tenke meg at budsjett modeller som du lister opp der er noe merkbart bedre enn Hero'en. Ta heller en oppryddning på den og den vil fungere fint til raskere mobiler har sunket i pris. Kan da ikke være langt unna at du får f.eks en Desire til den prisen.

Lenke til kommentar

Slik Symbian^3 er per i dag er android simpelthen bedre, dessverre. Høres ut som om du har gjort en god analyse selv. Tror på mange måter at Gratia er det rette valget :) Eventuelt har du jo Optimus One som er vesentlig billigere men også hakket mindre sinna speks.

Lenke til kommentar

Får Desire til 600,- mer enn Gratia'n med det abonnementet jeg skal ha hos Chess,og da får jeg 3 mnd TV2 Sumo. Kjekt får meg som er avhengig av engelsk fotball, selv om jeg har kanalene på TV og :D

Er Desire verdt 600 ekstra kontra Gratia, eller begynner den å bli gammel nå?

Lenke til kommentar

Desire er jo fortsatt en knallgod telefon. Gratia har dog et stiligere design og er en mindre telefon. Det blir en smakssak :) For 600 kr mer enn Desire får du Galaxy S. For 600 kr mer enn Galaxy S får du Desire HD. For 600 kr mer får du (nesten) Galaxy Tab ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...