Stigma Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei, Jeg vil brgynne å ta Skydrive mer i bruk til backup og helst sette opp noe system som kan autoamtisk synce backups osv. Spørsmålet i den forbindelse er - hvilket interfaceprogram fungerer mot skydrive og gjør overgangen mellom OS og skydrive så gjennomsiktig som mulig? Sist gang jeg prøvde dette for lenge siden og testet noen alternativer var det alltid litt for klumsete - det var aldri mulig å sette det opp som en systembokstav for eksempel slik at det kunne brukes sammen med backup programmer eller lignende. Så - hva regnes som det beste programmet for OS integrasjon med skydrive, or evt. er det noen andre alternativer til skydrive som tilbyr lignende mengder med data? (25GB på skydrive). I så fall er jeg interessert i slike forslag også. -Stigma Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 bump! Jeg bruker Gladinet. Ser ut til å funke greit, men det kostet noen hundrelapper. Kopierer MP3 filene mine til Skydrive. www.gladinet.com For vanlig backup har jeg enda ikke funnet noe brukbart som er gratis. Selv bruker jeg Jungledisk/Amazon S3 til alt unntatt filmer og musikk. Koster kr 3-400 i året for 10-20 GB med data lagret. Denne programvaren kan også kopiere nettverksdisker. Har du store datamengder ville jeg brukt Mozy Home eller Crashplan, men de kan IKKE ta backup av data på nettverksdisker. PS: Backup av store datamengder kan ta ukevis på en ADSL linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå