monstererdigg Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Hallo, hadde en kompis her for noen dager siden som hadde tenkt til å kødde litt med itouchen min.. Altså å taste inn koden feil så mange ganger han klarte for at den skulle låse seg i noen timer... Men plutselig så låste den seg helt, og det står at den ikke vil åpne seg før jeg kobler til Itunes.. Har gjort dette tusenvis av ganger nå, og hver gang jeg kobler til kommer denne meldinga opp: "iTunes kunne ikke koble til iPod-enheten <<*******>> fordi den er låst med en kode. Du må oppgi koden på iPod-enheten før den kan brukes med iTunes." Har prata med kundeservice 2 ganger idag, og i alt har jeg prata med dem i over 2 timer. Dette hjalp ikke så mye, og det de foreslo er sånt basic stuff som å skru av og på ipoden osv.. Altså ting som alle prøver. Det virka som om de fra kundeservicen ikke hadde peiling på hva de drev med en gang, skulle nesten ikke tro at de visste hva en iPod er en gang.. De ba oss om å ta med ipoden til nærmeste "eplehus". Hvis de ikke finner ut av problemet må den nok inn på rep, og har hørt at apple er sjukt gjerrige og at de ikke klarer å innrømme feil med programvarene. Så jeg regner med at jeg må betale for reparasjonen selv...? Noen som har en idé over hva problemet kan være? Endret 25. desember 2010 av monstererdigg Lenke til kommentar
LFL Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Når det har skjedd hos meg har jeg koblet iPoden til iTunes og tasten inn koden på iPoden etter at den er koblet til pcen. Har skjedd noen ganger uten at jeg har hatt store problemer. Lenke til kommentar
monstererdigg Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Når det har skjedd hos meg har jeg koblet iPoden til iTunes og tasten inn koden på iPoden etter at den er koblet til pcen. Har skjedd noen ganger uten at jeg har hatt store problemer. Får ikke tasta inn koden.. Ipoden er helt låst, og den gir meg bare den beskjeden at jeg skal koble til Itunes for at den skal låse seg opp igjen.. Lenke til kommentar
monstererdigg Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Ingen som vet?.. Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Beklager sent svar. Slå av iPod'en. Hold inne firkanten mens du kobler den til pc'en. Vent litt. Trykk "restore" i iTunes. Hjalp dette? Lenke til kommentar
Thea99 Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Hey! Hvis du holder inne meny knappen samtidig med "tastelås-knappegreia på toppen" inne helt til det kommer opp et bilde på skjermen av Itunes merket så kan du koble Ipoden til Itunes via pc'n og restarte Ipoden din Håper du skjønte hva jeg mente,hvis ikke kan jeg prøve å forklare litt bedere (: Klemzz <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå