Larzotto Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei. Har ikke så mye peiling på data selv, men han snakket med en venn som kan en del. Jeg har tenkt å starte opp den gamle Acer AS5920G'en min igjen, jeg la den på hylla for ca 1 år siden da hele skjermen ble fyllt med lilla striper og så ville den ikke starte etterhvert. Kompisen min mente det var hovedkortet som burde byttes ut, så jeg stoler på det. Men har også funnet ut at den er litt utdatert, så vil gjerne oppgradere den. Planen er å kunne spille det nye wow spillet på den, og da trengte jeg visst å bytte ut prosessoren (Core 2 duo T5550) og skjermkortet (256 MB GeForce 8600M GT, tror jeg). Kom frem til Sapphire Radeon HD 5750 og Core 2 duo T7500 selv, men er dette det beste/billigste alternativet? Evt, hva burde jeg gjøre. Eller er det kanskje bedre å kjøpe en helt ny pc? Setter pris på alle svar Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Det er en laptop det er snakk om, ikke vist å begynne å bytte deler i en laptop. Eneste forslaget jeg har til deg er å kjøpe en stasjonær maskin du gjøre hva du vil med seinere tid eller kjøpe en laptop som lever noen år. Endret 20. desember 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Larzotto Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Takk tror jeg går for ny bærbar da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå