Terminat0r Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hallo. Jeg pleier å bruke et apparat på treningsstudioet for magen, men skjønner ikke så mye av det. Det er to belter som man holder på, de går fra skuldrene og ned til hoftene for så å gå opp og ned med magen.. Men jeg føler ikke at det hjelper så mye... I det siste har jeg lagt på en del kg og jeg klarer såvidt 10 rep, men neste dag har jeg smerte bare på den øvre delen av magen.. Gjør jeg det feil eller er det noe teknikk i det eller noe? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Få noen av de som jobber på treningstudioet til å hjelpe deg. De kan enklere se og evt bedømme hva du gjør feil. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) ikke tren med mage apparater, ikke tren sit-ups, det er bare kill på ryggen. Kjør planken/side planken eller ab roller.. men neste dag har jeg smerte bare på den øvre delen av magen.. Gjør jeg det feil eller er det noe teknikk i det eller noe? du mener at du er støl? Endret 20. desember 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Ja, seff.. mente støl Men du anbefaler altså planken? Hvor lenge/ofte skal man gjøre det da? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Sitt på en pute, lås beina i en ribbvegg eller noe og prøv situps der du går helt ned i bakken. Siden ræven er hevet, så vil du gå ekstra dypt ned og trene de nederste magemusklene også. Gjerne med en vektskive for tyngre belastning. Planken er ganske fin også, Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) http://www.iform.no/pub/art.php?id=1406 der står det litt om hvorfor ikke ha med sit-ups. Endret 28. desember 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå