Verbal Hologram Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Halo, jeg spør dette for lillebroren min ettersom at jeg ikke fikk det til selv :S Han skal ha et musikk prosjekt der han og et par kompiser skal synge/rappe. Har prøvd på å klare å "knekke" programmet, men er for avansert for meg, eller så gjør jeg noe feil. Klarer ikke å få det til slik at den både kan recorde men dem kan også høre det som blir sagt. http://www.youtube.com/watch?v=KPLcofDLNm4 Se på videoen som jeg lastet opp på youtube, hva er feil med instillingene? Er evig takknemlig for svar Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Du kan jo også bruke et annet program for å ta opp med. Uansett, du skal sette 'in' på mikserkanalen til inngangen du har mikrofonen på, og vanligvis 'out' til master. Etter å ha lest litt i help (trykk F1 for å komme dit). Så ser jeg at min løsning ikke er helt god. Det du skal gjøre er å lese der, og følge alle stegene som står. Det var litt mye å skrive. Du finner det under 'Mixer & Mixing'. Det burde virke. Endret 22. desember 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå