fjarle Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Android 2.2 til HTCs billigmodell. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Gi meg 2.3 til Desire HD! Noen som vet når vi med DHD kan forvente å få 2.3? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Gi meg 2.3 til Desire HD! Noen som vet når vi med DHD kan forvente å få 2.3? Jeg har det til Desire, men aner ikke om når det kommer til DHD, men tipper innen noen uker. Hvis du har root da selvfølgelig Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er nok ikke rootet, så jeg er interessert i den offisielle versjonen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Billig? Wildfire er vel fort en av HTC's mest overprisede telefoner. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 HTC wildifer er en perfekt telefon for ola nordmann. Trenger ikke selge sønnen/dattera di for den og den funker ok til de fleste lette oppgaver med "noggo attåt". Jeg oppdaterte til 2.2 i dag. Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvorfor "hagler det nå inn med rapporter fra Wildfire-eiere som har oppgradert til den nyeste programvaren" egentlig? Slik setningen er formulert høres det ut som om det er problemer med oppgraderingen... Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Er det da noen andre enn Sony Ericsson som ikke kan levere telefoner med Android 2.2 eller nyere? Endret 20. desember 2010 av Frobe Lenke til kommentar
Tweakr Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Joda. Jeg installerer FroYo på madammen sin Wildfire nå. Håper på mest mulig forbedringer. Lenke til kommentar
Eyolf Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Android 2.2 til HTCs billigmodell. <a href="http://www.amobil.no/artikler/naa_faar_htc_wildfire_froyo/80150" title="Nå får HTC Wildfire Froyo">Les mer</a> "Nå skal samtlige av forrige generasjon HTC-telefoner være oppdatert med Android 2.2" Mulig jeg er på villspor her, men min Hero har 'fremdeles' 2.1, og det er - ifg. telefonens oppdateringsfunksjon, ingen nye oppdateringer tilgjengelig. Hvem tar feil her? 1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Eyolf: Hero er ikke i forrige generasjon HTC-telefoner. Legend tok over for Hero i forrige runde, sammen med Desire og Wildfire. Legend er for øvrig i ferd med å bli erstattet av HTC Gratia. Lenke til kommentar
Tweakr Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hittil føles Wildfire litt mer responsiv enn før FroYo oppdateringen. Ingenting ble borte/slettet/skadet under flashen. Lastet ned SD Move fra Market og den fungerer helt flott. Foreløpig virker det ikke som at forskjellen fra 2.1 til 2.2 er like stor som på min Desire, men det hadde jeg heller ikke ventet. Mange har alikevel root, og har flashet en kernel som er raskere. Alt i alt vil jeg si at oppdateringen er en suksess så langt, og forbedringer er velkomne - uansett grad. Lenke til kommentar
O276 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Skal tro hva som skjer med Magic Lenke til kommentar
dobbeldusj Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 vel, damen sin wildfire klikket helt etter updaten. det står at android process har stoppet etter at det står "laster" på homescreen i flere minutter, alle sms og kontakter er borte fra telefonen, INGENTING fungerer. har dette skjedd med noen andre? jeg forstår ingenting, lastet den ned fra OTA update Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei, har akkurat skaffet meg en Wildfire (brukt), og det ligger inne android 2.1 fra før. Mitt spm. er: burde jeg oppdatere til 2.2? Vil ting gå raskere eller tregere? Jeg er redd for at telefonen vil bli enda tregere med 2.2, og da beholder jeg 2.1 =) Hva er deres erfaringer? Hva burde jeg gjøre? Hvis alt henger seg, hvordan "formaterer" og installerer man android på en wildfiretelefon som ikke vil starte engang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg