Blåbær Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei, jeg har en gipsvegg som har blitt litt ødelagt. Finnes det noen måter å få ordnet det på enn å bytte ut hele gipsveggen? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 1) Skru inn en planke eller to på baksiden av veggen (alt etter hvor stort hullet er) 2) Skjær til en gipsbit som er litt for liten 3) Skru gipsbiten til planken 4) Sparkle rundt Har ikke gjort det selv, men tror det skulle gå ja. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Hmm ja bortsett fra at jeg ikke kan se hvordan jeg skal få satt inn planken da det er snakk om 2 gipsvegger som sammen danner ett vegg. I tverrsnkitt: Gipsplate 1|Luft| Gipsplate 2. Det er gipsplate 1 som er ødelagt. Kan lage ett bedre tegning om det kan hjelpe. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 ^Det var slik jeg tenkte. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Takk, ikke alle som er like handy her i gården. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Np Når jeg tenker meg om er det vel kanskje bedre å skjære ut en stor firkant der hullet er nå, blir lettere å tilpasse den delen du skal plassere "over" hullet. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Utvid hullet med hullsag. Skjær ut et hull med samme dimensjon(hullsag) fra en annen plate for å fylle hullet i veggen med. Puss kantene på hullet og det runde stykket. Sparkle over og mal. EDIT: Og bruk selvfølgeig plankeprinsippet. Endret 20. desember 2010 av ThOms-N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå