zapha Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 hei og hå! mikken min slutta plutselig å virke etter at jeg plugga i et nytt headset. Mikken på det gamle funka fint da jeg bytta, men nå funker ingen, og JA jeg har sjekka det på en annen maskin, og alt der fungerer perfekt. Er den rosa mikrofonporten ødelagt? Specs: Win7 Driver: Realtek HD Audio Manager Mikrofon; Headset Lydkort: integrert i Asus P5QL-E hovedkort Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Enten så er porten gått eller så er den konfigurert galt. Det kan være at gal mikrofonport er satt som standard også hvis du har flere. Lenke til kommentar
zapha Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 har nå innstallert nytt lydkort, men problemet er der enda. nå skjønner jeg ingen ting... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Er du sikker på at du har valgt riktig lydenhet i Windows? Jeg har opplevd at det integrerte kortet "tok over" for det jeg hadde valgt. Lenke til kommentar
zapha Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 har prøv alle innstillinger i lydenheter i kontrolpanel ja. prøvd blå port og rosa port. prøv flere headset. prøvd med og uten lydkort. prøvd ny driver... NADA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå