herzeleid Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Som Camlon sier, det er en enorm forskjell på at en random nordmann gjør noe galt og at en nordmann gjør noe galt og at en terrorist sprenger seg i luften i islams navn. Det regner jeg med alle ser? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Så hver gang nordmenn gjør noe galt mer enn en gang, så markerer du motstand offentlig? Om du støttet handlingen ville du vel demonstrert til støtte for den? Om det å gjøre noe galt vil si "å kjøre i fylla", "svindle på skatten" etc. så nei, da ville jeg trolig ikke ha markert motstand offentlig. Om nordmenn feks. gjentatte ganger hadde sprengt dritten ut av seg i et forsøk på å drepe alle andre som ikke er nordmenn, i norges navn, ja da hadde jeg ønsket å markere avstand. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Så hver gang nordmenn gjør noe galt mer enn en gang, så markerer du motstand offentlig? Om du støttet handlingen ville du vel demonstrert til støtte for den? Det er forkjell om en individuell nordmenn hadde gjort noe, eller om noen hadde gjort det i nordmenns navn. Benjamin Hermansen er jo et eksempel pa at nordmenn faktisk gar ut og demonstrerer om slike ting skjer. Du kan jo ikke gjøre noe i andres navn, så dette høres merkelig ut. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Så hver gang nordmenn gjør noe galt mer enn en gang, så markerer du motstand offentlig? Om du støttet handlingen ville du vel demonstrert til støtte for den? Det er forkjell om en individuell nordmenn hadde gjort noe, eller om noen hadde gjort det i nordmenns navn. Benjamin Hermansen er jo et eksempel pa at nordmenn faktisk gar ut og demonstrerer om slike ting skjer. Du kan jo ikke gjøre noe i andres navn, så dette høres merkelig ut. Kan du vel. Om en norsk gruppe gar ut og dreper 10 republikanere og sier at Norge onsker dod over republikanske politikere fordi de har andre meninger enn oss. Sa er det gjort i nordmenns navn. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Så hver gang nordmenn gjør noe galt mer enn en gang, så markerer du motstand offentlig? Om du støttet handlingen ville du vel demonstrert til støtte for den? Det er forkjell om en individuell nordmenn hadde gjort noe, eller om noen hadde gjort det i nordmenns navn. Benjamin Hermansen er jo et eksempel pa at nordmenn faktisk gar ut og demonstrerer om slike ting skjer. Du kan jo ikke gjøre noe i andres navn, så dette høres merkelig ut. Kan du vel. Om en norsk gruppe gar ut og dreper 10 republikanere og sier at Norge onsker dod over republikanske politikere fordi de har andre meninger enn oss. Sa er det gjort i nordmenns navn. Nei, det er det ikke. Jeg har aldri gitt dem tillatelse til å snakke eller agere på mine vegne. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei, det er det ikke. Jeg har aldri gitt dem tillatelse til å snakke eller agere på mine vegne. Det hjelper ikke. De vil forsatt ødelegge Norges rykte. Dermed vil du gå ut og demonstrere for å vise at nordmenn tar avstand fra slikt. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Så hver gang nordmenn gjør noe galt mer enn en gang, så markerer du motstand offentlig? Om du støttet handlingen ville du vel demonstrert til støtte for den? Det er forkjell om en individuell nordmenn hadde gjort noe, eller om noen hadde gjort det i nordmenns navn. Benjamin Hermansen er jo et eksempel pa at nordmenn faktisk gar ut og demonstrerer om slike ting skjer. Du kan jo ikke gjøre noe i andres navn, så dette høres merkelig ut. Kan du vel. Om en norsk gruppe gar ut og dreper 10 republikanere og sier at Norge onsker dod over republikanske politikere fordi de har andre meninger enn oss. Sa er det gjort i nordmenns navn. Nei, det er det ikke. Jeg har aldri gitt dem tillatelse til å snakke eller agere på mine vegne. Hva er det egentlig du vil frem til, noen påberoper seg å gjøre noe i andres navn, uavhengig om alle de andre liker det. Det har de klart opptil flere ganger, er det så fryktelig vanskelig? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Nei, det er det ikke. Jeg har aldri gitt dem tillatelse til å snakke eller agere på mine vegne. Det hjelper ikke. De vil forsatt ødelegge Norges rykte. Dermed vil du gå ut og demonstrere for å vise at nordmenn tar avstand fra slikt. Hvorfor skulle jeg gjort det, dersom jeg ikke følte at det påvirket meg personlig? Så hver gang nordmenn gjør noe galt mer enn en gang, så markerer du motstand offentlig? Om du støttet handlingen ville du vel demonstrert til støtte for den? Det er forkjell om en individuell nordmenn hadde gjort noe, eller om noen hadde gjort det i nordmenns navn. Benjamin Hermansen er jo et eksempel pa at nordmenn faktisk gar ut og demonstrerer om slike ting skjer. Du kan jo ikke gjøre noe i andres navn, så dette høres merkelig ut. Kan du vel. Om en norsk gruppe gar ut og dreper 10 republikanere og sier at Norge onsker dod over republikanske politikere fordi de har andre meninger enn oss. Sa er det gjort i nordmenns navn. Nei, det er det ikke. Jeg har aldri gitt dem tillatelse til å snakke eller agere på mine vegne. Hva er det egentlig du vil frem til, noen påberoper seg å gjøre noe i andres navn, uavhengig om alle de andre liker det. Det har de klart opptil flere ganger, er det så fryktelig vanskelig? Det jeg vil frem til er at folk demonstrerer mot det de føler angår dem personlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå