Ola92 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Heisann! Har gått til anskaffelse av Beats By Dre Solo HD for ca. 2 måneder siden, er storfornøyd! MEN begge øreputene har blitt klemt så hardt inn til hodet, at de har gått ut av der de skal være... litt vanskelig å forklare, men se på det vedlagte bildet Ingenting er ødelagt på headsettet, men øreputene har bare løsna litt. Dekkes dette av apple store sin "1 års begrenset garanti"? Her står det litt om garantien, men den hjalp meg ikke spesielt Hvis det dekkes, hvor kan jeg levere disse (Bor i Oslo), humac? Takker for svar!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men har et par spørsmål. Hva synes du om headsettet? Er det et bra kjøp, og er lyden god? Og lekker det mye? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men har et par spørsmål. Hva synes du om headsettet? Er det et bra kjøp, og er lyden god? Og lekker det mye? Jeg synes det er et bra kjøp.. VELDIG bra kjøp! Men mange sier at disse har for mye bass.. men når bassen er såpass klar, selv på veldig lave frekvenser, så synes jeg faktisk at dette er noe positivt. Jeg har selv justert EQ på iPhonen min slik at det blir enda mer bass! Jeg hører på det aller meste av musikk og har prøvd ganske mange headsett gjennom mine 6 år som musikkprodusent. Liker AKG i forhold til prisen. Bose har veldig fin lyd og du opplever ofte at sanger du har hørt på i mange år, plutselig blir mye finere/renere/bedre å høre på med disse. I tillegg MÅ jeg anbefale Sony MDR-V700DJ, som koster ca. 1 200 kr og har nesten identisk lyd som beats by dre Solo HD, bare at de dekker hele øret. Samtidig må jeg si at du helt sikkert får like bra lyd for et par hundrelapper mindre, og kanskje til og med ca. like bra lyd for halve prisen.. MEN jeg tror aldri du finner noen headset som forsterker bassen på den måten disse gjør OG i tillegg ser de så kule ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå