Alliha Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Rett og slett slik som emnetittel seie: kva sett _deg_ i julestemning? Personleg får eg god julestemning av å var ute i skogen og arbeida blant snø og is. Medan ein køyre traktor med kjettingar på som får det til å høyres ut som ein slede med bjeller på. Ellers er det klassiske julesongar og julefilmar som tell. Og å baka kaker! Lenke til kommentar
War Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det å kunne ha til til å sitte hjemme og se på foldingstatusen som går opp 1% pr 2 time. Det minner meg om jula, for ellers har jeg ikke tid. Også kommer juleavtarer på div forum. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Gløgggg og at folk sier god jul ;p Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Julesanger. Og, ikke minst, Snekker Andersen mens man sitter i pyjamas og spiser julesjokolade, samt Tre Nøtter til Askepott. Da er det jul. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Donald duck på julaften får meg i stemning i tillegg til gode gamle julesanger Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 den der disneys julehilsen MÅ TIL. OG PÅ ENGELSK!! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Grunnet mangel på julestemning håper jeg på aktivitet her. Er vel som regel juleavatare, julekalendere på nettet, julegudstjeneste i kirken, folk som sier god jul, julemusikk, grevinnen og hovmesteren, og kanskje mest av alt disney/donal ducks jul på julemorgenen. I tillegg til Dicken's, en julefortelling historien som jeg leser lille julaften hver kveld Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Enig, begynner desverre å få knapt med tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå