missX_78 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 CAFE EXPRESS NB SØRENSEN på Kilden Vært der i det siste? Den har bare blitt helt tragisk de siste månedene, kjøkkenet stinker mer av svette en av mat... og betjeningen er jo så sure at en skulle tro de var tvingte til å jobbe gratis. Det hele toppet seg da jeg ble matforgiftet av blåskjellene deres For all del, cafe express har alltid vært en av mine favoritter, men den på Kilden i Hillevåg styrer jeg laaaangt unna. Pass opp for dryppende sure betjening og MATFORGIFTNING!!!! 1 Lenke til kommentar
WasaDu Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ojsann. Da skal jeg aldri kjøpe noe der. Matforgiftning ? Det er vel noe du kan melde fra om til noen ? Jeg vet ikke jeg, men jeg hadde aldri funnet meg i å blitt matforgiftet av en cafe ! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 håper du har tatt avføringsprøve og levert til legen din. og så tatt kontakt med mattilsynet slik at dem kan ta å sjekke opp i det og slik at cafeen får ordnet opp før flere blir matforgiftet.. NB suger uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå