Amanski Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) slett Endret 20. desember 2010 av Amanski Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg finner 8 feil med butikken din: Må gi tillatelse til å dele: 1. navn, 2. profilbilde, 3. kjønn, 4. nettverk, 5. bruker-ID, 6. venneliste 7. og all annen informasjon jeg har delt med andre. Pluss at det er: 8. Facebook-app Hvorfor har du valgt å bruke facebook som plattform for din butikk? Lenke til kommentar
Amanski Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Dessverre krever Facebook at man ber om tilgang til de grunnleggende ting, hvis man skal ha en app. Men mer fundamentalt, har jeg valgt FB fordi jeg samler flere nettbutikker i den appen slik at man ikke skal måtte registrere seg hos min nettside og fordi det er lett å invitere andre & dele produkter. Skjønner at noen ikke liker de forespørslene men slik er kravet til FB applikasjoner. Endret 20. desember 2010 av Amanski Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hva vet vi om hvilke personvern som blir tatt vare på i denne sammenhengen? Går ikke inn på siden før vi vet så å si kildekoden til appen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Spørs om ikke Facebook Connect vil være tilstrekkelig for å oppnå det du ønsker, TS. Altså at du hoster og drifter din egen side, men tilbyr Facebook Connect - da vil du kunne gjøre det du ønsker angående deling og alt det sosiale greiene som Facebook fører med seg, samtidig som du lar de av kundene dine som ikke er interessert i alt det der, slippe. Lenke til kommentar
Amanski Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Slett. Endret 20. desember 2010 av Amanski Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Ettersom dette er veldig aktivt forum på denne fronten legger jeg det ut her, vennligst slett den eller anbefal meg hvor jeg heller burde legge den ut. Jeg flyttet tråden til Websidekritikk. Jeg må nesten beklage, for jeg har ikke en gang sett på nettbutikken din. Det er noe som sier stopp når en nettbutikk krever å få tilgang til mitt fulle navn, komplette venneliste og alt av informasjon jeg har publisert på Facebook. Jeg tror heller ikke Facebook Connect er den beste plattformen for nettbutikker. Endret 20. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå