TENTPOLE Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Må være en MILF. Den første som slår meg er: Dolly Duck (ala Lilly Meister) har ingen ting her å gjøre såfremt du ikke er hjerneskadet. Hvis dette er et deilig kvinnemenneske, finnes det rosa elefanter som flyr også. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ja herregud, har du SETT tomlene hennes? URRRK Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Dette er en sterk kandidat synes jeg: Jeg er av den oppfatning at personlighet og karakter påvirker hvor attraktiv en jente er. Derfor faller Triana og Jenny bort for min del. Snakket om den avbildede madammen i dag, derfor kom jeg på hennes navn. Er ikke noen Inger Lise- fantast, men synes hun er en veldig pen dame Endret 27. januar 2011 av FlinkeFreddy 3 Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Ja herregud, har du SETT tomlene hennes? URRRK Mannehender til de grader, i guess? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Dette er en sterk kandidat synes jeg: Jeg er av den oppfatning at personlighet og karakter påvirker hvor attraktiv en jente er. Derfor faller Triana og Jenny bort for min del. Snakket om den avbildede madammen i dag, derfor kom jeg på hennes navn. Er ikke noen Inger Lise- fantast, men synes hun er en veldig pen dame HAHAHAHAHA! Ikke bare var hu stygg, men hu er vel kristen også? Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Dette er en sterk kandidat synes jeg: Jeg er av den oppfatning at personlighet og karakter påvirker hvor attraktiv en jente er. Derfor faller Triana og Jenny bort for min del. Snakket om den avbildede madammen i dag, derfor kom jeg på hennes navn. Er ikke noen Inger Lise- fantast, men synes hun er en veldig pen dame Legg merke til emnetittelen, altså deilig kvinnemenneske. Personlig kategoriserer jeg ikke damen på bildet som direkte deilig. Ja, enig i det du sier angående personlighet, karakter, karisma etc. Og hvis hun har det, er jo det bare flott. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Dette er en sterk kandidat synes jeg: Jeg er av den oppfatning at personlighet og karakter påvirker hvor attraktiv en jente er. Derfor faller Triana og Jenny bort for min del. Snakket om den avbildede madammen i dag, derfor kom jeg på hennes navn. Er ikke noen Inger Lise- fantast, men synes hun er en veldig pen dame Legg merke til emnetittelen, altså deilig kvinnemenneske. Personlig kategoriserer jeg ikke damen på bildet som direkte deilig. Ja, enig i det du sier angående personlighet, karakter, karisma etc. Og hvis hun har det, er jo det bare flott. Hu er langt ifra indirekte digg óg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Fjorten år og uten smak. 1 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 10 år og smak til å spy av. 2 Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Fjorten år og uten smak. Smalt fra beistet. Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 verken jenny eller tone, huh? hva er ditt bidrag til denne posten da, om jeg tør spørre? Jeg kan ta et eksempel: Jeg aner ikke hva hun heter, men hun som synger "ingen Kims ingen kooos" i Kims-reklamen er mange ganger penere, deiligere og tiltrekkende enn Jenny og Tone. http://www.youtube.com/watch?v=aczGKxxk26A Hun første eller hun på 0.28? Hu i midten på 0.25 1 Lenke til kommentar
robinabc Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Tone og Triana. Ja takk, begge deler. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er sikkert alene om denne, men jeg synes denne dama er kjempepen 3 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Syns det burde bli vanligere å omtale det som "Norges deiligste kvinne i media". Den deiligste i min mening er noen på skolen min, så det blir så søkt Men ja takk til Triana også. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Den deiligste kvinnen i Norge er dama mi, men så har ikke jeg sett alle jentene i Norge men men. Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Flack opp et bilde, da? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Er sikkert alene om denne, men jeg synes denne dama er kjempepen [ekkel dame] Ja! Du er nok den eneste, håper jeg. Hu var grellere enn gud. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Smaken er som baken.. Husk det da Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja, jeg veit. Jeg sa bare at jeg ikke likte hu, og at du sikkert er aleine om å synes hu er digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå