Liquidkey Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jenny Skavlan spolerte utseende sitt ved å åpne munnen. 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Triana er det ikkje. Sidan ein stort sett tar utgangspunkt i kjendisar vil nok Tone og Jenny havne ganske høgt oppe. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Synes det blir for dumt når de KÅRER norges fineste på sider og i blader... Smaken er som baken, den er delt i to! Finnes ikke sjans i havet for at hele norge skulle blitt enige om EI jente. true story bro! Men TS spør ikke om hvem som er kåret til norges diggeste. Han spør om hvem DU syns er den diggeste i norge, right? Joa, leste ikke første posten ;p Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nora Mørk er jo ganske pen å se til.. 6 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nei herregud, har du SETT tomlene hennes? 2 Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nei, men noe sier meg at jeg burde gjort det. Lite pent? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Nora Mørk er jo ganske pen å se til.. Nora Mørk er elsk. 4 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva er sannsynligheten for at Norges deiligste kvinne er en kjendis? 7 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Liten, men det er nesten einaste måten å finne ein person dei fleste her i landet kjenner til og kan sjå. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva er sannsynligheten for at Norges deiligste kvinne er en kjendis? Er vel en grei sjanse for at Norges deiligste (sånn som mange mener er superhot) vil bli plukket opp av media ganske kjapt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er sjølvsagt mande kjendisar som er kjendis på grunn av sitt utseende, men dei har normalt gjort eit eller ann i tillegg. Hadde ikkje Tone vore "artist" og havna på Idol ville ikkje VG plutseleg funnet på å skrive om ei sognejente heilt ut av det blå. Modeller figurerer ofte i media, men i mine auge er dei sjeldan vakre nok til å havne i denne kategorien. Lenke til kommentar
TENTPOLE Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) hele greia er subjektivt, jeg spør bare om hvem DU synes er norges deiligste kvinne. og hvis jenta ikke er en kjendis, flack opp et bilde? Endret 24. desember 2010 av TENTPOLE Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Vet ikke om det har blitt postet, men fant denne på facebook: Norges vakreste Hvor det er mange privat personer som har lastet opp, så her kan vi hente bilder ifra uten å "selge" ut noen av vennene våres Endret 2. januar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jenny Skavlan spolerte utseende sitt ved å åpne munnen. Det som ødelegger mest er barten hennes. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Av kjendisene må det være Venke Knutson. Gode kandidater fra allmennheten ser jeg på gaten hver dag. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vibeke Skofterud scorer høyt i mine øyne, av kjendiser. Finner somregel andre dødelige vakrere enn kjendiser, men da inkluderes det innvendige . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Linni Meister Facebook-gruppa var fin. 6 Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nora Mørk, Jenny Skavlan, Triana 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå