abene Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er nå tilgjengelig i en endelig versjon, tilbyr gratis nettlagring og synkronisering. Les mer Lenke til kommentar
i_karantene Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Så bra at den endelig har kommet ut av beta. Har savnet et sted jeg kan lagre personsensitive data. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Dropbox er fantastisk! Har det på alle enhetene mine! Synkroniserer skolearbeid, bakgrunnsbilder, viktige sanger og server-ting! Jeg vurderer å kjøpe mer lagringsplass, men inntil videre så holde jeg meg til mine 2,5GB som jeg har gratis! Lenke til kommentar
gotark Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Jeg vurderer å kjøpe mer lagringsplass, men inntil videre så holde jeg meg til mine 2,5GB som jeg har gratis! Hvis du går på universitet eller høyskole så kan du få mer plass www.dropbox.com/edu Og ja, DB er veldig kjekt hvis man f.eks. har en laptop på skolen og en stasjonær hjemme. Endret 20. desember 2010 av gotark Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Brukt gratisversjonen i en god stund, og nå som selectiv sync endelig var på plass invisterte jeg i 50gb pakken. Må si jeg er utrolig fornøyd med tjenesten! Synkroniserer filer mellom fire maskiner, har sikkerhetskopi av alle bildene mine, tilgang til filer via mobilen, mulighet for å dele filer på en utrolig enkel måte, deling av elegante bildegallerier, fjernstarting av torrentnedlastninger osv osv. Det betaler jeg gladelig 600,- i året for! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg vurderer å kjøpe mer lagringsplass, men inntil videre så holde jeg meg til mine 2,5GB som jeg har gratis! Hvis du går på universitet eller høyskole så kan du få mer plass www.dropbox.com/edu Og ja, DB er veldig kjekt hvis man f.eks. har en laptop på skolen og en stasjonær hjemme. Fant ut det for en stund siden har 19GB gratis nå Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det finnes mange måter å få flere ekstra GB plass på Dropbox, se http://bit.ly/hpvVWE Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 mhm veit gjort alle de bruker bare 10% nå så trenger ikke mere plass Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Om jeg kjøper meg 100gb plass, og syncer bildemappen min. Da vil alle nye bilder bli uploadet til min dropboxkonto. Kan jeg da sette opp samme konto på en annen maskin hjemme hos mine foreldre, så den maskinen automatisk laster ned filene som jeg uploader hjemmefra? Så jeg dermed har bildene mine tre plasser på en gang... Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Om jeg kjøper meg 100gb plass, og syncer bildemappen min. Da vil alle nye bilder bli uploadet til min dropboxkonto. Kan jeg da sette opp samme konto på en annen maskin hjemme hos mine foreldre, så den maskinen automatisk laster ned filene som jeg uploader hjemmefra? Så jeg dermed har bildene mine tre plasser på en gang... Ja alle pcer med samme konto vil få filene. Det går også an å dele mapper mellom forskjellige kontoer. Har selv 100 GB og er storfornøyd med dropbox Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hadde dropbox tidligere, men byttet til SugarSync pga muligheter for selektiv sync. Er det noe poeng å bytte tilbake ? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvordan tjener Dropbox penger? Google finansierer tjenestene sine med reklamesalg, gjør Dropbox noe lignende? Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 De tjener penger på betalende kunder... 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Brukte Dropbox en liten stund, helt til jeg leste i programmet at de lagret mine slettede filer..... Lenke til kommentar
morvag Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 De lagrer dine slettede filer i opptil 3 måneder, slik at du kan gå tilbake på slettinga, og finne frem fila etterpå. Er ingen annen grunn til det, og er jo egentelig ganske gjeft, for om noe slettes på den ene plassen, blir det slettet på alle... Da er det veldig gjeft med en mulighet til å gå tilbake til en versjon av fila som ikke er slettet Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vil filer nå automatisk lastes ned til mobilen enheter nå? Hvis jeg legger en fil i Dropbox-mappen på PC-en min, ligger den da på minnekortet til mobilen etter noen minutter? Eller må den fremdeles lastes ned "on-demand"? Lenke til kommentar
morvag Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vel, er noen som etterlyser en slik funksjon, men av hensyn til eventuelle mobil-data utgifter, er det enda "on-demand" henting av filer for mobile enheter. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Burde vært mulig å slå det på hvis man ønsker det, og evt. kunne huke av "only on wifi" eller noe Endret 21. desember 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
morvag Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 det kan fort hende du finner en Votebox for det her https://www.dropbox.com/votebox . Det har vært snakk om slike funksjoner, men er vel mest fra brukere som savner det... Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Brukte Dropbox en liten stund, helt til jeg leste i programmet at de lagret mine slettede filer..... I hvilken sammenheng var det et problem for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå