tiboine Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 kjøpte en maskin med vista som jeg kunne få oppgradert til W7. men installerte 32bit versjonen ved en feil. Hvordan kan jeg installere 64bit nå? Har en 64bit W7 DVD liggende i tillegg. Hvordan går jeg fram mtp lisensnøkkelen? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Må starte installasjon helt fra begynnelsen, dvs formatere. Det er ikke mulig å oppgradere fra 32 til 64. Samme lisens. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 jo det skjønner jeg. men har ingen w7 lisensnøkkel som jeg vil trenge ved en formatinstallasjon kun vista nøkkel. installerte w7 med gratis w7 upgrade option. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Men du fikk da uansett med en produktnøkkel til Windows 7, den kan brukes til 64bits versjonen. Alle andre som har oppgradert fra Vista til Win7 har fått en slik nøkkel, så du har 100% garantert fått det du også. Enten rett før installasjonen startet eller etter installasjonen måtte du skrive inn en kode. Om du ikke har gjort det, vil den bli merket som piratkopi etter 30 dager etter installasjonen. xxxx-xxxx-xxxx-xxxx (xxxx består av bokstaver og tall på koden du skal ha fått) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå