Borris Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei Jeg vet at dette er gammle skjermkort. Men jeg rigge opp en pc til min søster av noe gammelt skrot. Er det noen forskjell i det hele tatt mellom disse to korta? isåfall, hvem er da best? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg ville ha valgt GF4 MX400. GF2 mx400 har SDram ,men 128bit minnetilgang. Og hvis du klokker rammen litt så er du nesten oppe på høyde med GF2 GTS. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg mistenker at MX400 kortet vil trekke det lengste strået egentlig. Men det er nok ikke så veldig stor forskjell på de to korta der ytelsesmessig. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg ville ha valgt GF4 MX400. GF2 mx400 har SDram ,men 128bit minnetilgang. Og hvis du klokker rammen litt så er du nesten oppe på høyde med GF2 GTS. Han har jo ikke noe GF4mx, men et GF2mx. Jeg ville valgt GF DDR. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 GF1 DDR VS GF2MX400 = vinn til gf2'n i lave oppløsninger, vinn til gf1 i høye oppløsninger. GF1 er betydlig varmere/krever mer strøm enn GF2'n... Det var også noen kompatibilitetsproblemer med GF1... Ville derfor gått for gf2'n. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Neida, blir ikke varme de, iallefall når en ikke gjør som meg :wink: <a href="http://home.online.no/~oeyum/geforceDDR.JPG"Se her</a> Har ikke peiling hva jeg ville gått for da jeg bare har vært borti geforce 1 ddr, og ikke geforce 2mx Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hva med å kjøre en liten benchmark for å finne det ut? De yter nok rimelig likt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå