Jørgen Sørheim Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 sånn ja.. så var det bare det litt for store mellomrommet mellom hoved-delen og det bildet helt i bunnen. litt mindre der også. *flisespikke* Lenke til kommentar
yNx Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 sånn ja.. så var det bare det litt for store mellomrommet mellom hoved-delen og det bildet helt i bunnen. litt mindre der også. *flisespikke* Sånn, der var det også fikset (håper jeg?). hehe alt for deg Lenke til kommentar
magikern Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 du bør egentlig ha samme mellomrom mellom "poll" og "diverse" som du bruker alle andre steder. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 jepp.. da hadde ikke jeg noe særlig mer å utsette på den. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 du bør egentlig ha samme mellomrom mellom "poll" og "diverse" som du bruker alle andre steder. Hehe var noen sekunder før deg Lenke til kommentar
yNx Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 jepp.. da hadde ikke jeg noe særlig mer å utsette på den. Takk for hjelpen! Du fikk frem noen ting jeg ikke hadde tenkt på, men etter at jeg endret på det ble helhetsinntrykket bedre (eller mindre dårlig ) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Fin side Men en ting jeg la merke til er at de små bildene på om meg siden er noen megabyte tilsammen :x Lag heller små versjoner av de store enn bare å resize de store :wink: 56k'ere skal få slite med den Lenke til kommentar
yNx Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Fin side Men en ting jeg la merke til er at de små bildene på om meg siden er noen megabyte tilsammen :x Lag heller små versjoner av de store enn bare å resize de store :wink: 56k'ere skal få slite med den Du mente vel Portefølje siden? Ja det skal jeg fikse på! Anotheredit: Ja, nå var det fikset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå