Gå til innhold

RAM til Asus Crosshair IV Formula motherboard


Haygon

Anbefalte innlegg

Heisann! Skal bygge ny pc til Januar og tenker å kjøpe meg et Asus Crosshair IV formula HK.

 

Blant andre komponenter er et HD6970, AMD Phenom II 965 BE.

64bit.

 

Jeg har så og si null peilin på RAM og vil gjerne få et par anbefalinger for rask og billig ram til dette oppsettet. 4gb er minimum og funker vel helt fint, men et raskt 6b til billig pris hadde vert koselig og.

Noe mere trenger jeg IKKE.

 

Pris er under 1,000 og rundt 500 ville vært kjekt. :thumbup:

 

Koselig vist du helst kunne ha funnet et på Dustinhome :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kingston DDR3 HyperX blu 1333MHz 4GB

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605830#accessories

 

Kingston HyperX Cooling Fan

dual 60mm fans, supports up to 6 Memory Modules in a Motherboard Array

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605830#accessories

 

Jeg gikk for disse nå nylig til samme hovedkort og det var veldig suksess. De som jeg satt opp i oppsettet mitt først var ikke noe god match. Men disse fungerer svært godt. Minnebrikkene forholder seg rimelig kjølig med den vifta. Så gir den også litt bling faktor hehe. Jeg er ihverfall kjempe fornøyd. Så er det en grei pris også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har samme problem, trenger ram til et slikt hovedkort!

 

Noen å anbefale eller?

 

Angående ram har jeg funnet en ganske så passelig en! (Her) Takke være maccan's komponentguide. Selv om det bare er èn minnebrikke, ser den passe kraftig ut Den ble anbefalt i et AM3 oppsett hvor bla. annet Asus crosshair IV formula ble også anbefalt på topp. Faktisk så var dette minne anbefalt overalt i denne guiden. Ikke bare det, men den var veldig billig og akkurat i den prisrekken jeg tenkte meg! :thumbup:

 

Problemo solved!

Endret av Haygon
Lenke til kommentar

Skal du Noctua NH-D14 kan du ikke ha rambrikker med kjøleribber, har selv samme hk, og hadde ram brikker av typen corsair dominator.

 

Kjøpte Noctua NH-D14 her om dagen og måtte bytte ram brikker med brodern (heldighvis ikke noe dårligere).

 

De OCZ brikkene ser bra ut :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...