kjelle392 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei I forbindelse med mitt tidligere bredbåndsabonnement hos Tele2, fikk jeg en Tilgin 452-router. Senere tok jo NextGenTel over for Tele2, men jeg har beholdt den gamle Tilgin-boksen. Jeg føler at den nå begynner å fuske litt, og spekulerer på å anskaffe en ny. Ut fra Tilgin-routeren tar jeg både internett og ip-telefoni. Må jeg ha en spesiell router om den byttes, eller kan jeg bruke hvilken som helst annen til dette formålet? Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Er det INGEN som kan svare på dette simple spørsmålet??? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Sikker på at det ikke er et modem du har (kombinert modem/router)? Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Det kan godt være. Det var i allefall den boksen som jeg fikk av Tele2 når jeg bestilte bredbånd i sin tid. Vil det si at det ikke er bare-bare å kjøpe en "dings" hos f.eks. Komplett? Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nei, dessverre kan du ikkje det med modem. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Da er jeg jo temmelig stuck, for jeg VET det er noe galt og NextGenTel sier de har testa og IKKE funnet noe galt... Jaja får vel leve med å måtte resette den 1-2 ganger om dagen da. Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Du kan kreve å få ny kostnadsfritt, og opplyse om at du skiftar leverandør om så ikkje skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå