JackTheRipper Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 kan nokken sei mej en kode der ej fer sjå kor mange på sia akuratt nå osv ... MVH Jonas å Frode ... . :-? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 kan nokken sei mej en kode der ej fer sjå kor mange på sia akuratt nå osv ... MVH Jonas å Frode ... . :-? det kan jeg godt, men i framtiden vennligst ikke bruk <b></b> innlegg på forum det er bare irriterende. fant dette på servern min men jeg har ikke brukt det på lenge og orker ikke teste det nå så jeg veit ikke om det funker: function users() { $count = 0; $success = opendir(session_save_path()); if ($success == false) return -1; //if anything goes wrong return -1 while (($file = readdir($success)) != false) { if (ereg("^sess", $file)) $count++; } closedir($success); return $count; } echo "" . users() . ""; God Natt og lykke til... Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 takk .... ... . . .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå