Jtand Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Disse to feilmeldingene får jeg når jeg prøver å åpne en mappe med MP3-filer. Dette skjedde etter at jeg formaterte og reinstallerte Windows 7. Videre står det at det ikke er jeg som er eieren av mappen og må ha tillatelse Dette gjelder ca 50 mapper. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kan du prøve å laste ned dette programet. Deretter blir det slik, når du høyreklikker på en mappe : Lenke til kommentar
elloenderlol Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei Har eit lignende problem jeg kan ikke dobbel klikke på mappen for å åpne den for då får jeg denne meldingen: Er da nokon som veit kva jeg kan gjera? PS reformatert pcen for to uke siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 høyreklikk på mappen og ta eierskap via sikkerhet... Lenke til kommentar
elloenderlol Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Takk men no må jeg høgre klikka for å opna mapper er da noken så veit korleis jeg endrer de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå