Skogslik Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei! Jeg trenger et program som kan sette sammen flere bilder slik at dem blir på samme bilde. Og programet skal helst være gratis. Regner med det finnes slike programmer, jeg har bare ikke klart og finne noen. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Meiner du at du vil sy saman eit panoramabilete? I so fall er Hugin eit alternativ. Eller meinte du at du vil lage ein collage eller liknande? I so fall kan både Paint.NET og Gimp brukast. 1 Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1156150 Det heter Mosaikk (Mosaic)-bilder. Ett bilde satt sammen av mange små andre bilder. Jeg personlig lurer på hvor man kan få tak i ett (laste ned ellers) Mosaikk (Mosaic)-bildeprogram gratis. Tenkte å lage Chelsea-løven i form av alle Chelseaspillere og managere igjennom tidene. Men så er det dette med programmer og om de er saklige eller ikke... Første innlegg. Endret 20. desember 2010 av Ashraf Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Fargoth har brukt Andrea Mosaic til avatarmosaikkane han har laga. Du finn meir informasjon om Andrea Mosaic, og bruk av det, i dei tre trådane. Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Fant ut man kunne laste ned sikkert 100 programmer der. Hvilken skal jeg velge? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 100 er no å ta litt hardt i, og om du les skildringa av dei burde det ikkje vere so vanskeleg å finne ut kva du vil ha. Andrea Mosaic 3.32 for det operativsystemet du har, vil eg anta er høveleg. Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg vet ikke hvaslags stativmotiv jeg har? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Stativmotiv? Kva i alle dagar er eit stativmotiv? Med litt godvilje kan eg tenkje meg at «operativsystem» var ordet du leitte etter. Om du ikkje veit det har du mest sannsynleg ein eller annan Windows-versjon, og mest sannsynleg ein versjon nyare enn Windows 98. Om det stemmer, er det den fyrste linken som er høveleg for deg: http://www.andreaplanet.com/andreamosaic/download.php?version=fullweb Det bruker gjerne å stå ein gong under oppstarten av maskina, kva slags operativsystem det er. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Håper trådstarter kan utdype hva han egentlig mente. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Håper trådstarter kan utdype hva han egentlig mente. Mener du trådstarteren eller h*n som har tatt over tråden Lenke til kommentar
Ashraf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ashraf er ett Egyptisk gutte/manne-navn. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Jeg mener trådstarter, Skogslik. Ikke mytteristen. Han kan starte sin egen tråd. Endret 27. desember 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Lurer på det samme,om det er et panoramabilde eller en collage har er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå