Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan takle personlighetsforskjeller?

Gjest TS og bruker TS alltid TS

Anbefalte innlegg

I et forhold, hvordan takler man personlighetsforskjeller? Hvordan finner man ut hva den andre parten liker, Hvilken humor osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I et forhold, hvordan takler man personlighetsforskjeller? Hvordan finner man ut hva den andre parten liker, Hvilken humor osv.

Hvis du allerede er i forholdet er vel dette noe du allerede burde vite, med mindre dere kun ble sammen pga utseendet.

Hvis personlighetsforskjeller er noe man må TAKLE synes jeg ikke forholdet høres så bra ut. Du må jo like personligheten til kjæresten din. o_O

Derimot, går det helt fint å like personligheten til en som er ulik deg. Du liker jo f.eks. venner og kjendiser, selv om de er ulike deg, og man kan fint falle for en helt forskjellig person!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er ikke noen konflikt ^^

Eg vet jo hvordan personen er men eg føler vi er forskjellige mtp humor og generelt hvordan vi snakker.

eg ELSKER personligheten hennes! (nedover, kjerlighetsrus ^^)

Hun har en helt fantastisk personlighet, alltid smiler alltid er glad alltid gjør det beste ut av situasjonen! (skrev masse mer men slettet siden sikkert ingen som gidder å lese uansett ^^) Men eg føler min personlighet er annerledes, for eksempel for å lage ett bilde så er et problem et hull i en vei, så hun legger en planke over hullet mens eg ville tettet hullet ;) (ikke sånn ment..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...