Nassuz Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Tid for landskamp, blås støvet av hardwaren du har. Hwbot arrangerer en landskamp som går ut på at det er ikke deg som er i fokus,men laget ditt. Karnsje det er litt stemning for dette.... Sjekk linken, eller gå til hwbot.org for mer informasjon... Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg bumper den her... Og legger til at jeg føler overklokkinga her på forumet har blitt mer eller mindre fraverende, i forhold til før... Jeg har bestemt meg for å donere et GTX 260 til den som kan vise til mest spektalulære overklokk som blir postet på hwbot for denne spesifike konkuransen som starter 25/12 2010. Dette gjelder medlemmer av OC Team Norway only..... Karnsje noen har lyst til å være med, enten bare for å vinne grafikkortet,eller for å gi OC Team Norway et par sårt trengte poeng, jeg er glad for whatever som skjer, bare det skjer noe... Jeg kommer til å prøve å levere et par scorer jeg også,good or bad... Les mer på hwbot om konkuransen. Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har ihvertfall submitta, som den eneste fra norge http://hwbot.org/community/submission/1097037_ Satser på at det blir noen fler og bedre scores enn det jeg har levert hittil Gtx 470 kortet mitt vil ihvertfall ikke mer i unigine enn det der. er også en annen tråd oppe om konkurransen, så kanskje en moderator kunne merga dem sammen, så det blir aktivitet i en tråd og ikke bare litt i begge ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå