faaeri Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Der var helgen over, men for å trøste deg på årets mørkeste mandag, kan vi kanskje ha to premier i dag også? Les mer Lenke til kommentar
okasin Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Enkle spørsmål ..svar levert he he.. Kunne tenkt meg Adobe Lightroom ja.. Lenke til kommentar
megascorcher Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det tredje spørsmålet er idiotisk. Skal vi svare det mange tror er sant, eller det som egentlig er sant? Har personen som kom på spørsmålet noen anelse om at dette er en myte? Umulig å vite. Lenke til kommentar
FrankSu Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg oppfatter det som et julekosespørsmål der alle svar er godkjent Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg tror man kan lese litt om St Bernard-hunder og gjøre seg opp en mening. Og dessuten synes jeg at undertegnede burde vinne denne og/eller forrige premie. Fine premiene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg tror man kan lese litt om St Bernard-hunder og gjøre seg opp en mening. Og dessuten synes jeg at undertegnede burde vinne denne og/eller forrige premie. Fine premiene. Det stemmer; kan man litt om St. Berhandshunder så har man svaret på nummer 3. Og du er hjertelig velkommen til denne som premie. Men da håper jeg du har svart noe annet enn meg på #1; for der bommet jeg ... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Alle som er innom akam.no burde vel alt ha LR3.0 installert! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Alle som er innom akam.no burde vel alt ha LR3.0 installert! :!: Ikke alle; det er mange av oss som bruker noe annet enn LR. jeg bruker f.eks. Bibble 5 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Alle som er innom akam.no burde vel alt ha LR3.0 installert! Selvsagt. Nå føler jeg meg skamfull siden jeg ikke har det, så jeg får holde meg vekke fra akam frem til jeg har fått fikset det. Forresten, er det nok at det er installert eller må man bruke det også? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Seff må du bruke det også Hold deg vekke! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 *Hark, host* Har LR 2 installert, men utsetter fremdeles å importere alle bildene inn og begynne å bruke det.. Men - vinner jeg her vil jeg bruke LR3 fra dag 1! (Har LR-bruk som nyttårsforsett.) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (Har LR-bruk som nyttårsforsett.) Med andre ord så blir det bare et forsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg