Gå til innhold

Iphone 4 eller HTC Desire HD?

Skroll

Anbefalte innlegg

Min nåværende telefon, Iphone 3g, begynner å gi etter etter å ha blitt godt brukt. Meget, meget fornøyd i denne perioden jeg har brukt 3g'en, for en fantastisk telefon.

Så kommer jo spørsmålet. Hva skal jeg bruke tusenlappene på? En Iphone 4, eller en HTC Desire HD? Jeg vurderer sterkt Iphone 4, men er litt usikker, da.

Hva sier dere? Har hørt at det er dårligere batteri på HTC'en, noe som er et STORT minus. Er det noe på HTC'en som gjør opp for dette?

Iphone 4 > Desire HD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hvis du har vært veldig fornøyd med 3g, vil du garantert bli fornøyd med iphone4. Desire HD har større skjerm, men svakere oppløsning. Desire HD har bedre kamera. Den har og mye mer valgfrihet når det gjelder å legge ting inn på den. Du slipper itunes osv. DHD har endel svakere batterilevetid, men begge må lades hver natt mye bruk uansett.. Ved moderat/lite bruk kan DHD lett vare et par dager da.

Endret av Sir-Allistair
Lenke til kommentar

Desire HD fikk dårligere enn iPhone 4 i Amobil sin kameratest: http://www.amobil.no/artikler/stor_samletest_av_kameramobiler/79081

Hvis du er fornøyd med 3G-en din, og ikke savner noe spesifikt som man har i Android (f.eks. Flash), så ville jeg fortsatt med iPhone 4. Jeg prøvde Nexus One i sommer mellom 3GS og 4, og jeg var ikke spesielt imponert. Mye småting som irriterte, og jeg hadde ikke noe særlig nytte av ekstramulighetene i Android og savnet heller et godt programutvalg. Batteritiden er også bedre, måtte lade hver natt på 3GS og Nexus One, nå trenger jeg bare lade annenhver natt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

begge er solide telefoner med hver sine fordeler og ulemper. med iphone4 får du så og si samme telefon i ny innpakning siden du har hatt iphone. største ankepunktet for å velge iphone er nok appstore. ankepunktet for desire er valgmulighetene du får. har selv desire hd, og har lyst på en ipad for å dekke det hullet hehe. ja, er gadgetfreak :)

Lenke til kommentar

I og med at du er strålende fornøyd med din nåverende iPhone, vil eg nesten si at det sikreste kjøpet er å gå for en iPhone 4. Men visst du føler du er lei iOS og vil prøve noe nytt, kan jo Desire HD vere veien å gå. Men sistnevnte er stor altså, så du burde ihvertfall prøve den i butikken før ett evt. kjøp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har vært den heldige eier av både IP 1 gen, 3G og 3GS. Har alltid syns de mob har vært topp, men vært misfornøyd med begrensningene i forhold til hvordan jeg selv vil "styre" den.

I dag er jeg den superfornøyde eier av en HTC D HD. En mobil jeg ikke angrer et sekund på at jeg kjøpte. STOR skjerm, bra bilder og video opptak, rask, mange muligheter, Jada Ip 4 har bedre oppløsning. men det var ikke nok til at jeg gikk for den. BTW, "ALLE" har iPhone.

Selv om IPhone kanskje er bedre på noe så er den ikke det på alt. Jeg er i hvertfall superfornøyd med min HTC. Var liksom litt lei iPhone nå kjente jeg. Du bør Absolutt vudere deg en HTC, (Kanskje HTC ThunderBolt om den kommer snart?)Forandring fryder;)

http://www.htc.com/us/products/thunderbolt-verizon

Endret av paalwa
Lenke til kommentar

Spørs hva du prioriterer, da. Om du bare vil ha noe som funker og har masse gøyale apps, så kjør på med en iPhone 4 (spesielt siden du synes 3G er/var fantastisk). Om du vil ha litt forandring så kan du jo vurdere Android. Jeg ville ikke ha gått for en Desire HD nå som det er såpass mange nye Android-telefoner med dualcore-prosessorer og denslags på vei, men for all del.

Ellers er det som du ser ikke noe særlig vits i å spørre om slikt her. Du får bare forskjellige anbefalinger i hytt og pine, gjerne basert på hva anbefaleren selv eier. Konklusjonen blir at det meste funker, og at ingen vet hva du kommer til å bli mest fornøyd med.

Lenke til kommentar

Jeg har vært den heldige eier av både IP 1 gen, 3G og 3GS. Har alltid syns de mob har vært topp, men vært misfornøyd med begrensningene i forhold til hvordan jeg selv vil "styre" den.

I dag er jeg den superfornøyde eier av en HTC D HD. En mobil jeg ikke angrer et sekund på at jeg kjøpte. STOR skjerm, bra bilder og video opptak, rask, mange muligheter, Jada Ip 4 har bedre oppløsning. men det var ikke nok til at jeg gikk for den. BTW, "ALLE" har iPhone.

Selv om IPhone kanskje er bedre på noe så er den ikke det på alt. Jeg er i hvertfall superfornøyd med min HTC. Var liksom litt lei iPhone nå kjente jeg. Du bør Absolutt vudere deg en HTC, (Kanskje HTC ThunderBolt om den kommer snart?)Forandring fryder;)

http://www.htc.com/us/products/thunderbolt-verizon

hva skal man med en amerikansk DHD?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...